- Lokalizacja: województwo pomorskie
- Ponad 247 000 ludzi dowie się o Twoim biznesie
- W Gdyni możesz realizować swoje kampanie na nośnikach reklamowych typu cityboard i supercityboard
Dlaczego warto postawić na reklamę zewnętrzną w Gdyni? Powody są co najmniej trzy. Po pierwsze: Gdynia to bardzo prężnie rozwijające się miasto, które przyciąga przedsiębiorców. W 2016 roku działało tu prawie 40 000 firm. W mieście znajduje się 2. pod względem przeładunków port morski w Polsce oraz główny port pasażerski Trójmiasta. Dzięki naszym tablicom reklamowym zyskasz nowych dostawców, partnerów, ale przede wszystkim klientów. Nie tylko z Polski.
Po drugie: to właśnie w Gdyni od lat odbywa się Festiwal Filmowy, podczas którego przyznawane są najważniejsze polskie nagrody filmowe „Złote Lwy”. Marką samą w sobie jest festiwal muzyczny Open’er. Te wydarzenia przyciągają do miasta dziesiątki tysięcy uczestników (młodzi ludzie, generacja X, Y, Z) z całego kraju. Reklama zewnętrzna gwarantuje Ci dotarcie do nowych klientów.
Po drugie: to właśnie w Gdyni od lat odbywa się Festiwal Filmowy, podczas którego przyznawane są najważniejsze polskie nagrody filmowe „Złote Lwy”. Marką samą w sobie jest festiwal muzyczny Open’er. Te wydarzenia przyciągają do miasta dziesiątki tysięcy uczestników (młodzi ludzie, generacja X, Y, Z) z całego kraju. Reklama zewnętrzna gwarantuje Ci dotarcie do nowych klientów.
Ekrany dostępne w Gdyni:
Po trzecie: Gdynia jest jednym z najważniejszych miejsc turystycznych w Polsce, które w okresie wakacyjnym tętni życiem. Setki tysięcy osób, nie tylko z Polski, przyjeżdża tu wypoczywać, zwiedzać i korzystać z uroków miasta. Każdy z nich może być Twoim klientem. Daj im szansę Cię zobaczyć i zainwestuj w reklamę zewnętrzną w Gdyni.
Przykładowe lokalizacje w Gdyni:
Docieraj do swoich klientów jeszcze skuteczniej
Skorzystaj z naszej oferty remarketingu OOH, czyli emisji reklam banerowych w aplikacjach i serwisach mobilnych odbiorcom, którzy mieli kontakt z reklamą na wybranym nośniku outdoorowym.
