Strategia marketingowa

Strategia, to klucz do dobrej jakościowo i skutecznej komunikacji z klientami. Przygotujemy dla Twojej firmy plan działań, który uwzględni specyfikę Twojego biznesu, a przede wszystkim oczekiwania Twoich aktualnych i przyszłych klientów. Wiemy jak łączyć media (strony www, mailingi, content marketing, SEM, GDN, outdoor, social media, mobile), jak przygotować reklamę dopasowaną do każdego z nich, by dotrzeć do Twojej grupy docelowej.

Strategia komunikacji biznesowej musi uwzględniać reklamę digital. Klienci poszukują produktów i usług w internecie, tam spędzają czas, korzystają z rozrywki, uczą się, komunikują, pracują. Komunikacja marketingowa powinna im towarzyszyć i pełnić funkcje przypominające, budujące świadomość produktu, a przede wszystkim zachęcające do zakupów.

Opracujemy dla Twojego biznesu strategię obecności w internecie, która sprawi, że wykorzystasz potencjał digitalu do zdobycia nowych klientów.

strategia-900x300.jpg

Prowadzisz biznes z sektora MŚP? Dzięki nam, Twoja Firma będzie obecna w świadomości klientów, Twój biznes zacznie się rozwijać, a Ty zwiększysz sprzedaż. Będziemy dla Ciebie zewnętrznym działem marketingu. Zajmiemy się kompleksową obsługą Twojego biznesu. Już dziś zamów strategię marketingową!

Co zyskasz dzięki strategii marketingowej?
  • Wzrost sprzedaży
    Umiejętne połączenie kanałów komunikacyjnych sprawi, że zyskasz nowych klientów. Facebook Ads, czy Google AdWords to narzędzia, dzięki którym Twoje reklamy zobaczą Ci użytkownicy, którzy akurat poszukują konkretnych produktów i usług. Wykorzystamy potencjał kampanii zintegrowanych.
  • Wzmocnienie marki
    Każda marka powinna posiadać tożsamość. Dzięki strategii marketingowej wykorzystującej połączenie różnych kanałów komunikacyjnch, zyskasz mocną tożsamość, która będzie miała pożądane cechy i trafi ze swoim przekazem do grupy docelowej.
  • Spójną komunikację
    Podstawą efektywnej komunikacji jest spójność na poziomie wizualnym i słownym. Nasza strategia zapewni Twojej firmie komunikację, która będzie prowadzona jednym głosem, i która wykorzysta potencjał kampanii zaintegrowanych.
Co możemy dla Ciebie zrobić?
Analiza grupy docelowej
Analiza grupy docelowej
Przygotujemy charakterystykę kluczowych grup docelowych marki, tak aby efektywnie się z nimi komunikować.
Analiza konkurencji
Analiza konkurencji
Zbadamy i przygotujemy raport pokazujący pola aktywności komunikacyjnej Twojej konkurencji.
Określenie charakteru marki
Określenie charakteru marki
Opiszemy tożsamość Twojej marki i wskażemy z jakimi wartościami powinna się kojarzyć.
Identyfikacja wizualna
Identyfikacja wizualna
Przygotujemy założenia wizualne dla marki, tak aby osiągnęła ona planowane cele komunikacyjne.
Pozycjonowanie marki
Pozycjonowanie marki
Stworzymy plan pozycjonowania marki. Wykorzystamy potencjał połączonych kanałów komunikacyjnych.
Założenia werbalne
Założenia werbalne
Opracujemy założenia językowe, którymi powinna kierować się marka w swojej komunikacji z otoczeniem.