Kampanie AdWords

Reklama w wyszukiwarce, linki sponsorowane, reklama w Google Display Network

Reklama AdWords

Google daje firmom nowoczesne formy reklamy internetowej. Powiemy Ci, jak z nich korzystać, aby generowały zyski dla Twojego biznesu. Wiemy, jak dostosować formę (reklama w wyszukiwarce, GDN, wideo, reklama mobilna) do konkretnych rozwiązań i specyfiki biznesu, który prowadzisz. Wykorzystaj reklamę AdWords i zdobywaj nowych klientów.
Reklama w wyszukiwarce
Reklama w wyszukiwarce
Reklama w wyszukiwarce to jeden z najskuteczniejszych sposobów docierania do klientów. Twoja reklama pojawi się, gdy użytkownik szuka produktów i usług, takich jak Twoje. Płacisz tylko wtedy, gdy ktoś kliknie reklamę, by wejść na stronę Twojej firmy. W prosty sposób zyskasz nowych klientów.
Czytaj więcej...
Reklama na stronach partnerskich
Reklama na stronach partnerskich
Sieć reklamowa Google Display Network, to ponad dwa miliony stron internetowych i 650 000 aplikacji. Spośród różnych metod kierowania (kontekstowe, demograficzne, zainteresowania, remarketing) wybierzemy te, które sprawią, że reklamy będą wyświetlane użytkownikom zainteresowanym Twoją ofertą. Będziesz dokładnie tam, gdzie Twoi potencjalni klienci.
Czytaj więcej...

Case Study

Lender Finanse

Firma z branży finansowej, która dzięki zmianie nazwy, nowej witrynie internetowej i kampanii reklamowej w Google AdWords zyskała wielu nowych klientów.
Czytaj więcej...

InMart

Firma zajmująca się produkcją i dystrybucją rolet i żaluzji. Zobacz, jak można zoptymalizować stronę i dzięki kampanii AdWords w szybki sposób pozyskać nowych klientów.
Czytaj więcej...
Napisz do nas i zapytaj o szczegóły

* Pola wymagane

captcha

logo_cbm.png