Google daje firmom nowoczesne formy reklamy internetowej. Powiemy Ci, jak z nich korzystać, aby generowały zyski dla Twojego biznesu. Wiemy, jak dostosować formę (reklama w wyszukiwarce, GDN, wideo, reklama mobilna) do konkretnych rozwiązań i specyfiki biznesu, który prowadzisz. Wykorzystaj reklamę AdWrods i zdobywaj nowych klientów.
Reklama w wyszukiwarce
Reklama w wyszukiwarce to jeden z najskuteczniejszych sposobów docierania do klientów. Twoja reklama pojawi się, gdy użytkownik szuka produktów i usług, takich jak Twoje. Płacisz tylko wtedy, gdy ktoś kliknie reklamę, by wejść na stronę Twojej firmy. W prosty sposób zyskasz nowych klientów.
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
Reklama na stronach partnerskich
Sieć reklamowa Google Display Network, to ponad dwa miliony stron internetowych i 650 000 aplikacji. Spośród różnych metod kierowania (kontekstowe, demograficzne, zainteresowania, remarketing) wybierzemy te, które sprawią, że reklamy będą wyświetlane użytkownikom zainteresowanym Twoją ofertą. Będziesz dokładnie tam, gdzie Twoi potencjalni klienci.
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
Reklama wideo
You Tube to dziś najpopularniejsze medium społecznościowe w Polsce. Twoje reklamy wideo wyświetlą się tylko tym użytkownikom, na których Ci zależy. Płacisz, gdy rzeczywiście je obejrzą. Dzięki analityce zobaczysz, kiedy odbiorcy wchodzą w interakcję w Twoim filmem. Sprawdź, jak działa reklama wideo.
Czytaj więcej...
Czytaj więcej...
Wykorzystaj potencjał AdWords i zdobywaj nowych klientów