•  Marywilska 44 na OOH
  •  Marywilska 44 na OOH

Marywilska 44 na OOH


W sierpniu Wodny Park Handlowy Marywilska 44 ruszył z kampanią outdoorową promującą zbliżające się otwarcie. Do promocji wykorzystano największy wolnostojący nośnik reklamowy w Polsce. Wodny Park Handlowy Marywilska 44 zlokalizowany jest na Białołęce, w północno-wschodniej części Warszawy, w sąsiedztwie CH Marywilska 44. Na 12 tys. mkw. powierzchni dostępnych będzie 8 tys. mkw. lokali do wynajęcia oraz 3 tys. mkw. powierzchni sportowo-rekreacyjnej. W Parku znajdą się sklepy z asortymentem wyposażenia domu oraz punkty gastronomiczne. Zaplanowano także strefę rekreacyjno-sportową, w której znajdzie się między innymi basen. Otwarcie Parku planowane jest na IV kwartał 2017 roku.

 

ooh, reklama zewnętrzna, outdoor, kampania

Kampania Parku Wodnego realizowana jest na nośniku megacityboard (19x9 m), czyli największym wolnostojącym nośniku reklamowym w Polsce, który należy do Cityboard Media. Ekspozycja potrwa do końca września 2017.

 

 


Cityboard Media z tytułem Google Partner


Google PartnerReklamy Google Ads nie mają dla nas tajemnic. Dowodem jest status Google Partner, który uzyskaliśmy. Google nadaje takie wyróżnienie firmom, które zrealizowały odpowiednią liczbę efektywnych kampanii, a także wyróżniały się jakością świadczonych usług.

Cityboard Media partnerem TikToka


TikTok PartnerEfektem partnerstwa między TikTokiem a Cityboard Media jest możliwość realizowania kampanii reklamowych bez pośredników. Współpraca gwarantuje też możliwość przeprowadzania kampanii na platformach BuzzVideo, TopBuzz, News Republic czy Hello.

Cityboard Media Sp. z o.o.

ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
+48 730 222 500
+48 22 376 99 00
office@cityboard.pl