ooh, reklama zewnętrzna, outdoor, michał stan, ooh magazine
ooh, reklama zewnętrzna, outdoor, michał stan, ooh magazine

Felieton Michała Stan w OOH Magazine


Michał Stan, Prezes Zarządu Cityboard Media, opublikował na stronach OOH Magazine swój felieton. Porusza w nim kwestię oceny branży reklamy zewnętrznej w Polsce. Stan podsumowuje rok 2017, a także przedstawia prognozy na najbliższe miesiące.

Warto zwrócić uwagę na najważniejszy czynnik w całej branży, czyli na klienta. Oczekuje on przede wszystkim wysokiej jakości świadczonych usług, dobrych lokalizacji nośników i profesjonalnej obsługi. Każdy, kto to zagwarantuje zbuduje lub umocni dobre relacje z klientami. W każdym z kolejnych miesięcy 2018 roku, bo jakość w tej branży jest ceniona najbardziej.

Przeczytaj cały felieton Michała Stan w OOH Magazine.

Rok stabilnych zmian

 

 


Cityboard Media z tytułem Google Partner


Google PartnerReklamy Google Ads nie mają dla nas tajemnic. Dowodem jest status Google Partner, który uzyskaliśmy. Google nadaje takie wyróżnienie firmom, które zrealizowały odpowiednią liczbę efektywnych kampanii, a także wyróżniały się jakością świadczonych usług.

Cityboard Media partnerem TikToka


TikTok PartnerEfektem partnerstwa między TikTokiem a Cityboard Media jest możliwość realizowania kampanii reklamowych bez pośredników. Współpraca gwarantuje też możliwość przeprowadzania kampanii na platformach BuzzVideo, TopBuzz, News Republic czy Hello.

Cityboard Media Sp. z o.o.

ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
+48 730 222 500
+48 22 376 99 00
office@cityboard.pl