Na Europejskim Festiwalu Kreatywności Eurobest 2016 w kategorii Outdoor brąz otrzymała kampania "Kallax Real Timer". Z dumą informujemy, że była ona realizowana na nośnikach Cityboard Media.
Nagroda to dla nas kolejne potwierdzenie, że reklama zewnętrzna może być zarówno efektowna jak i efektywna. Kampania wymagała od nas niestandardowych działań, a takie lubimy najbardziej – mówi Marcin Wojda, Dyrektor Sprzedaży w Cityboard Media.
W ramach kampanii na trzech tablicach reklamowych typu supercityboard zamontowane zostały popularne regały Kallax. Nośniki reklamowe wybrano tak, aby znajdowały się na drogach dojazdowych do sklepu Ikea w Jankach. Serwisanci Cityboard Media mieli za zadanie - korzystając z czerwonych pudeł - układać w regałach cyfry wskazujące czas dojazdu z miejsca lokalizacji billboardu do sklepu Ikea. Kampanie dla światowego giganta meblarskiego przygotowała agencja Grey Worldwide Warsaw.