Marcin Stan komentuje Raport OOH 2019

Marcin Stan komentuje Raport OOH 2019


Media & Marketing Polska każdego roku przygotowuje raport dotyczący branży OOH. Są w nim zawarte najważniejsze zagadnienia, trendy i tematy, którymi zajmuję się sektor reklamy zewnętrznej w Polsce. Marcin Stan komentując raport zwraca uwagę, że Cityboard Media od lat posługuje się własnymi badaniami efektywności nośników OOH, zrealizowanymi dla nas przez GFK Polonia metodą G-wert. - Badaliśmy efektywne kontakty z naszymi nośnikami, a nie tylko natężenie ruchu. Nasi klienci za każdym razem wiedzą, do ilu osób dotrze ich reklama i jaka będzie efektywność ich kampanii. Niedawno uruchomiliśmy specjalną zakładkę w naszym serwisie internetowym, która wyjaśnia mechanizm badania oraz sposoby korzystania z dostarczanych danych. Klienci Cityboard Media od wielu lat wiedzą, za co płacą - mówi Marcin.

 

Cały artykuł dostępny tutaj: Raport OOH 2019 w M&M Polska

 

 


Cityboard Media z tytułem Google Partner


Google PartnerReklamy Google Ads nie mają dla nas tajemnic. Dowodem jest status Google Partner, który uzyskaliśmy. Google nadaje takie wyróżnienie firmom, które zrealizowały odpowiednią liczbę efektywnych kampanii, a także wyróżniały się jakością świadczonych usług.

Cityboard Media partnerem TikToka


TikTok PartnerEfektem partnerstwa między TikTokiem a Cityboard Media jest możliwość realizowania kampanii reklamowych bez pośredników. Współpraca gwarantuje też możliwość przeprowadzania kampanii na platformach BuzzVideo, TopBuzz, News Republic czy Hello.

Cityboard Media Sp. z o.o.

ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
+48 730 222 500
+48 22 376 99 00
office@cityboard.pl