Media & Marketing Polska każdego roku przygotowuje raport dotyczący branży OOH. Są w nim zawarte najważniejsze zagadnienia, trendy i tematy, którymi zajmuję się sektor reklamy zewnętrznej w Polsce. Marcin Stan komentując raport zwraca uwagę, że Cityboard Media od lat posługuje się własnymi badaniami efektywności nośników OOH, zrealizowanymi dla nas przez GFK Polonia metodą G-wert. - Badaliśmy efektywne kontakty z naszymi nośnikami, a nie tylko natężenie ruchu. Nasi klienci za każdym razem wiedzą, do ilu osób dotrze ich reklama i jaka będzie efektywność ich kampanii. Niedawno uruchomiliśmy specjalną zakładkę w naszym serwisie internetowym, która wyjaśnia mechanizm badania oraz sposoby korzystania z dostarczanych danych. Klienci Cityboard Media od wielu lat wiedzą, za co płacą - mówi Marcin.
Cały artykuł dostępny tutaj: Raport OOH 2019 w M&M Polska