Digital i outdoor, czyli jak łączyć media

Digital i outdoor, czyli jak łączyć media


Celem spotkania było przedstawienie możliwości sprzedażowych, jakie zapewnia łącznie mediów digitalowych i outdooru (OOH). Marcin Wojda i Wiktor Balcer podpowiadali przedsiębiorcom zrzeszonym w BCC, jak zrobić efektywne kampanie outdoorowe, i jak łączyć je z nowoczesnymi narzędziami reklamowymi takimi jak Facebook Ads, czy Mobile Ads.

Marcin Wojda, który jest Pełnomocnikiem Zarządu ds. Sprzedaży, wyjaśniał jak należy zaprojektować plakat outdoorowy, aby podnieść efektywność  kampanii billboardowej. Zwracał uwagę na rozmieszczenie elementów i zastosowany w reklamie język.


Marcin Wojda podczas wykładu w BCC


Wiktor Balcer, który jest PR Partnerem w firmie, przygotował prelekcję dotyczącą reklamy na Facebooku i najnowszych badań pokazujących wzrost efektywności kampanii reklamowych, jeśli łączy się w nich OOH z Facebookiem. Nie zabrakło też case study z przeprowadzonych kampanii.

Prelekcja była zorganizowana w ramach spotkań doradczych dla członków BCC. W tej formie, na forum organizacji nasza firma zaprezentowała się po raz pierwszy.