„The Crown Korona Rzeczpospolitej“ jest darmową grą przeglądarkową, która ma funkcje edukacyjne. – W czasach kwarantanny wywołanej koronawirusem, nasza gra zyskała nowe znaczenie. Jest nie tylko doskonałym sposobem na spędzenie wolnego czasu, ale pozwala także na przybliżenie fascynującej historii naszego kraju – mówi Jan Lubomirski-Lanckoroński, Prezes Fundacji Książąt Lubomirskich. Sytuacja związana z koronawirusem przyspieszyła decyzję o premierze „The Crown”. Jest to gra MMORPG (online role-playing game), osadzona w realiach XVI–XVIII wiecznej Rzeczpospolitej Obojga Narodów. Fabuła obliguje gracza do dokonywania wyborów, które skutkują trudnymi do przewidzenia konsekwencjami. Największym wyzwaniem stawianym przed graczem jest obrona kraju i tworzenie jego potęgi. Twórcą gry jest firma Frost3D Games.
Za promocję gry odpowiada Cityboard Media, który od kilku lat systematycznie rozszerza swoją działalności na obszar digitalu. – Jesteśmy odpowiedzialni za kompleksową obsługę projektu. Od stworzenia strategii komunikacji w internecie, przez spoty reklamowe, social-media, kampanię w Google Ads, aż po współpracę z influencerami. Będziemy zachęcać użytkowników do testowania gry, a dzięki ich sugestią, udoskonalimy ją. Użytkownicy, którzy podzielą się z nami swoją opinią, mogą wygrać atrakcyjne nagrody w konkursach – komentuje Matusz Bojanowski, który koordynuje projekt ze strony Cityboard Media. – Dziękujemy Fundacji za zaufanie, jakim nas obdarzyła. To kolejny kompleksowo realizowany przez nas projekt digitalowy. Cieszymy się, że klienci widzą w nas nie tylko solidnego partnera outdoorowego, ale i digitalowego – mówi Andrzej Grudziński, Pełnomocnik Zarządu Cityboard Media.
Gra jest dostępna pod adresem: https://thecrowngame.com