77. Tour de Pologne na nośnikach Cityboard Media

77. Tour de Pologne na nośnikach Cityboard Media


77. Tour de Pologne rozgrywany jest pod hasłem 100-lecia urodzin Jana Pawła II. Pierwotnie wyścig miał ruszyć na początku lipca, ale pandemia koronawirusa pokrzyżowała plany Lang Teamu, który jest organizatorem wydarzenia. Wyścig został przesunięty o miesiąc i skrócony. Ostatecznie rozpocznie się 5 sierpnia, a zakończy 9. Ze względów bezpieczeństwa nie towarzyszy mu Tour de Pologne Amatorów, w którym od kilku lat startowała drużyna kolarska Cityboard Media. Kibicie na trasie będą mogli jednak kibicować kolarzom, którzy pojawią się między innymi na Śląsku, w Opolu, Krakowie, czy w Bukowinie Tatrzańskiej. Jedną z gwiazd wyścigu będzie Rafał Majka.

 

Kampania 77.Tour de Pologne na nośnikach Cityboard Media

 

Cityboard Media od kilkunastu lat jest partnerem medialnym wyścigu i wspiera promocję wydarzenia. Kampania reklamy zewnętrznej jest realizowana w całej Polsce. Do promocji wykorzystano ponad 200 nośników cityboard (6x3 m). Ekspozycja potrwa do połowy sierpnia 2020 r.

 

 


Cityboard Media z tytułem Google Partner


Google PartnerReklamy Google Ads nie mają dla nas tajemnic. Dowodem jest status Google Partner, który uzyskaliśmy. Google nadaje takie wyróżnienie firmom, które zrealizowały odpowiednią liczbę efektywnych kampanii, a także wyróżniały się jakością świadczonych usług.

Cityboard Media partnerem TikToka


TikTok PartnerEfektem partnerstwa między TikTokiem a Cityboard Media jest możliwość realizowania kampanii reklamowych bez pośredników. Współpraca gwarantuje też możliwość przeprowadzania kampanii na platformach BuzzVideo, TopBuzz, News Republic czy Hello.

Cityboard Media Sp. z o.o.

ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
+48 730 222 500
+48 22 376 99 00
office@cityboard.pl