77. Tour de Pologne rozgrywany jest pod hasłem 100-lecia urodzin Jana Pawła II. Pierwotnie wyścig miał ruszyć na początku lipca, ale pandemia koronawirusa pokrzyżowała plany Lang Teamu, który jest organizatorem wydarzenia. Wyścig został przesunięty o miesiąc i skrócony. Ostatecznie rozpocznie się 5 sierpnia, a zakończy 9. Ze względów bezpieczeństwa nie towarzyszy mu Tour de Pologne Amatorów, w którym od kilku lat startowała drużyna kolarska Cityboard Media. Kibicie na trasie będą mogli jednak kibicować kolarzom, którzy pojawią się między innymi na Śląsku, w Opolu, Krakowie, czy w Bukowinie Tatrzańskiej. Jedną z gwiazd wyścigu będzie Rafał Majka.
Cityboard Media od kilkunastu lat jest partnerem medialnym wyścigu i wspiera promocję wydarzenia. Kampania reklamy zewnętrznej jest realizowana w całej Polsce. Do promocji wykorzystano ponad 200 nośników cityboard (6x3 m). Ekspozycja potrwa do połowy sierpnia 2020 r.