Cityboard Media oficjalnym partnerem reklamowym TikToka

Cityboard Media oficjalnym partnerem reklamowym TikToka


Efektem partnerstwa między TikTokiem a Cityboard Media jest możliwość realizowania kampanii reklamowych bez pośredników. - Naszym klientom obecnie oferujemy kompleksową obsługę działań marketingowych na TikToku, od kampanii stricte mediowych, przygotowywaniu strategii działań, tworzeniu konceptów kreatywnych, aktywizacji, aż po działania z tiktokerami - mówi Marcin Wojda, Pełnomocnik Zarządu Cityboard Media. Nasza firma systematycznie poszerza zakres swoich usług digatalowych, oferując łącznie reklamy outdoorowej z aktywnością w internecie. Firma oprócz działań reklamowych na platformie TikTok, będzie miał możliwość przeprowadzania kampanii reklamowych na innych platformach takich jak BuzzVideo, TopBuzz, News Republic czy Hello, które należą do ByteDanc, czyli właściciela platformy TikTok.

W Polsce z TikToka korzysta blisko 3 mln użytkowników. Aplikacja zyskuje na popularności, a jej użytkownikami stają się coraz częściej celebryci, sportowcy, czy politycy. Popularność przekłada się na atrakcyjność dla reklamodawców.

 

 


Cityboard Media z tytułem Google Partner


Google PartnerReklamy Google Ads nie mają dla nas tajemnic. Dowodem jest status Google Partner, który uzyskaliśmy. Google nadaje takie wyróżnienie firmom, które zrealizowały odpowiednią liczbę efektywnych kampanii, a także wyróżniały się jakością świadczonych usług.

Cityboard Media partnerem TikToka


TikTok PartnerEfektem partnerstwa między TikTokiem a Cityboard Media jest możliwość realizowania kampanii reklamowych bez pośredników. Współpraca gwarantuje też możliwość przeprowadzania kampanii na platformach BuzzVideo, TopBuzz, News Republic czy Hello.

Cityboard Media Sp. z o.o.

ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
+48 730 222 500
+48 22 376 99 00
office@cityboard.pl