Kampania promująca wyścig na naszych billboardach ma dwa wymiary. Jeden obejmuje kampanię reklamy zewnętrznej przygotowaną przez Lang Team, o której pisaliśmy na naszej stronie (77. Tour de Pologne na nośnikach Cityboard Media). Druga odsłona, to okolicznościowe plakaty, które pojawią się na trasie wyścigu (między innymi w Katowicach, Krakowie, Bielsku-Białej) . Kampania jest dodatkowym elementem wspierającym promocję wyścigu, ale także popularyzującym kolarstwo. Przygotowaliśmy 6 różnych plakatów na nośniki cityboard, które mają za zadanie dopingować kolarzy, ale też informować mieszkańców miast o wyścigu. Dwa motywy graficzne nawiązują do Czesława Langa i jego książki pt. „Zawodowiec”. Jeden motyw jest swobodnym nawiązaniem do jednego z najsłynniejszych lapsusów komentatorskich w historii polskiego sportu, a pozostałe 3 wykorzystują grę słów („Laaang peleton”, „Obłędne koło”, „Koszulka lidera. Najbliższa ciału”).
- Kampanią pokazujemy, jak outdoor może w kreatywny sposób promować wydarzenia sportowe. Poza tym chcemy propagować kolarstwo i kulturę z nim związaną - mówi Marcin Wojda, Pełnomocnik Zarządu Cityboard Media.
To druga taka kampania organizowana przy okazji Tour de Pologne. Poprzednią zorganizowaliśmy w 2019 roku. Materiał opisujący kampanię reklamy zewnętrznej pojawił się w programie "Kronika Tour de Pologne" na antenie TVP 1. Przygotowała go redakcja TVP Sport.
Materiał wideo dostępny tutaj: Kampania outdoorowa 77. Tour de Pologne w TVP