W najnowszym wydaniu miesięcznika Press ukazał się artykuł pt. "Outdoor z sercem". O działaniach CSR, które podejmuje Cityboard Media wypowiada się Marcin Stan (Członek Zarządu Cityboard Media):
Nie można wrzucać wszystkiego do jednego worka. Wspieranie Tour de Pologne, czy współpraca z Uniwersytetem SWPS są działaniami, które przynoszą nam korzyści marketingowe, czy też wizerunkowe. Natomiast jeśli chodzi o wsparcie fundacji poprzez realizację kampanii, przekazywanie książek, czy komputerów, to robimy to dlatego, że warto, a nie z powodów biznesowych.
Cały wywiad dostępny tutaj: OUTDOOR Z SERCEM

Efektem partnerstwa między TikTokiem a Cityboard Media jest możliwość realizowania kampanii reklamowych bez pośredników. Współpraca gwarantuje też możliwość przeprowadzania kampanii na platformach BuzzVideo, TopBuzz, News Republic czy Hello.
Dzięki działaniom naszych ekspertów uzyskaliśmy status agencji partnerskiej Meta (Facebook, Instagram, WhatsApp, Giphy). Wiemy, jak dobrze i efektywnie planować kampanie w środowisku Meta i wykorzystywać to z korzyścią dla klientów.
Nasze doświadczenie w realizowaniu kampanii na Pintereście zaowocowało statusem partnera Pinterest Business. Dzięki temu mamy dostęp do zaawansowanych szkoleń i możemy lepiej planować i realizować kampanie dla naszych klientów.