press, identyfikacja wizualna, csr
 press, identyfikacja wizualna, csr

W Press o CSR Cityboard Media


W najnowszym wydaniu miesięcznika Press ukazał się artykuł pt."Outdoor z sercem". O działaniach CSR, które podejmuje Cityboard Media wypowiada się Marcin Stan (Członek Zarządu Cityboard Media):

 

Nie można wrzucać wszystkiego do jednego worka. Wspieranie Tour de Pologne, czy współpraca z Uniwersytetem SWPS są działaniami, które przynoszą nam korzyści marketingowe, czy też wizerunkowe. Natomiast jeśli chodzi o wsparcie fundacji poprzez realizację kampanii, przekazywanie książek, czy komputerów, to robimy to dlatego, że warto, a nie z powodów biznesowych.

Cały wywiad dostępny tutaj: OUTDOOR Z SERCEM

 


Nasza strona używa plików cookies. Korzystając z witryny, zgadzasz się na ich stosowanie. Jak wyłączyć pliki cookies? Czytaj w zakładce Polityka Prywatności.

Cityboard Media Sp. z o.o., 00-640 Warszawa, ul. Mokotowska 1, Regon: 011355200, NIP: 525-10-03-406, Spółka wpisana przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000024971 Wysokość kapitału zakładowego 50 000,00 zł.

© 2020 Cityboard Media. All Rights Reserved.