press, identyfikacja wizualna, csr
 press, identyfikacja wizualna, csr

W Press o CSR Cityboard Media


W najnowszym wydaniu miesięcznika Press ukazał się artykuł pt. "Outdoor z sercem". O działaniach CSR, które podejmuje Cityboard Media wypowiada się Marcin Stan (Członek Zarządu Cityboard Media):

 

Nie można wrzucać wszystkiego do jednego worka. Wspieranie Tour de Pologne, czy współpraca z Uniwersytetem SWPS są działaniami, które przynoszą nam korzyści marketingowe, czy też wizerunkowe. Natomiast jeśli chodzi o wsparcie fundacji poprzez realizację kampanii, przekazywanie książek, czy komputerów, to robimy to dlatego, że warto, a nie z powodów biznesowych.

Cały wywiad dostępny tutaj: OUTDOOR Z SERCEM

 


Cityboard Media z tytułem Google Partner


Google PartnerReklamy Google Ads nie mają dla nas tajemnic. Dowodem jest status Google Partner, który uzyskaliśmy. Google nadaje takie wyróżnienie firmom, które zrealizowały odpowiednią liczbę efektywnych kampanii, a także wyróżniały się jakością świadczonych usług.

Cityboard Media partnerem TikToka


TikTok PartnerEfektem partnerstwa między TikTokiem a Cityboard Media jest możliwość realizowania kampanii reklamowych bez pośredników. Współpraca gwarantuje też możliwość przeprowadzania kampanii na platformach BuzzVideo, TopBuzz, News Republic czy Hello.

Cityboard Media Sp. z o.o.

ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
+48 730 222 500
+48 22 376 99 00
office@cityboard.pl