press, identyfikacja wizualna, csr
 press, identyfikacja wizualna, csr

W Press o CSR Cityboard Media


W najnowszym wydaniu miesięcznika Press ukazał się artykuł pt. "Outdoor z sercem". O działaniach CSR, które podejmuje Cityboard Media wypowiada się Marcin Stan (Członek Zarządu Cityboard Media):

 

Nie można wrzucać wszystkiego do jednego worka. Wspieranie Tour de Pologne, czy współpraca z Uniwersytetem SWPS są działaniami, które przynoszą nam korzyści marketingowe, czy też wizerunkowe. Natomiast jeśli chodzi o wsparcie fundacji poprzez realizację kampanii, przekazywanie książek, czy komputerów, to robimy to dlatego, że warto, a nie z powodów biznesowych.

Cały wywiad dostępny tutaj: OUTDOOR Z SERCEM

 


AKTUALNOŚCI BANK WIEDZY POMOC KARIERA POLITYKA PRYWATNOŚCI STREFA KLIENTA

Nasza strona używa plików cookies. Korzystając z witryny, zgadzasz się na ich stosowanie. Czytaj więcej: Polityka Prywatności.
Cityboard Media Sp. z o.o., ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa. Regon: 011355200, NIP: 5251003406. Spółka wpisana przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000024971. Wysokość kapitału zakładowego 50 000,00 PLN.
© 2022 Cityboard Media. All Rights Reserved.