Cityboard Media będzie jednym z wykonawców projektu „Rozwój u studentów i studentek kierunku psychologia oraz filologia angielska kompetencji oczekiwanych przez pracodawców”. W jego ramach firma przeszkoli studentów psychologii Uniwersytetu SWPS. Projekt jest adresowany do studentów ostatnich lat studiów. W zadaniach realizowanych przez Cityboard Media udział weźmie 15 studentów psychologii. Projekt jest podzielony na zadania projektowe i wizyty studyjne.
Podczas warsztatów studenci zapoznają się z praktycznym zastosowaniem metod Customer Experience Management, Customer Feedback Management oraz Interactive Customer Evaluation, rolą outdooru w komunikacji marketingowej oraz wykorzystaniem nowych technologii w komunikacji marketingowej. Postaramy się przybliżyć studentom wiedzę z zakresu kreacji plakatu wielkoformatowego, czy planowania kampanii reklamowej – mówi Marcin Wojda, Dyrektor Sprzedaży Cityboard Media, który z ramienia firmy będzie realizował projekt.
Drugi moduł, czyli zadania projektowe, to okazja dla studentów, aby w grupach przygotować między innymi narzędzia badawcze. Na koniec projektu każdy ze studentów otrzyma indywidualną ocenę opisową swojej pracy. Program jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.