Jak co roku, Fundacja Warszawskie Hospicjum dla Dzieci ruszyła z kampanią społeczną na billboardach Cityboard Media. Akcja promuje przekazywanie 1 % podatku i realizowana jest, między innymi, na nośnikach naszej firmy, a także w mediach społecznościowych.
Celem Fundacji Warszawskie Hospicjum dla Dzieci (WHD) jest nieodpłatne wspieranie i świadczenie opieki paliatywnej nad dziećmi, młodzieżą i młodymi dorosłymi ze schorzeniami ograniczającymi życie. WHD od wielu lat korzysta z outdooru w swoich działaniach promocyjnych. W tegorocznej kampanii wykorzystano nowy projekt plakatu. Widnieją na nim dzieci, które się przytulają. Plakat nawiązuje do projektów z poprzednich lat i ma kilka wspólnych motywów. - Cieszmy się, że możemy wspierać Hospicjum i współpracować w kolejnym roku. Outdoor jest medium, które świetnie sprawdza się w kampaniach społecznych i przyczynia się do realizacji celów, czyli zbiorki funduszy na szczytne inicjatywy - mówi Wiktor Balcer, Pełnomocnik Zarządu Cityboard Media.
Pierwsze plakaty pojawiły się na billboardach w Warszawie na początku stycznia 2022 roku. Kampania realizowana jest na 30 nośnikach cityboard (6x3 m) w Warszawie. Do ekspozycji wykorzystano ekoplakat. Działania promocyjne potrwają do końca kwietnia 2022.
W tym roku WHD wspieramy także w zakresie reklamy cyfrowej. Cityboard Digital przygotował dla fundacji kampanię z wykorzystaniem Google Ads, Facebook Ads, a także YouTube.