W sierpniu na rynku pojawiła się nasza nowa marka – So!city, która tworzy ekologiczne produkty powstałe z plakatów billboardowych.
So!city to marka, która oferuje torby, plecaki, nerki, worki i inne produkty z ekoplakatu, czyli materiału używanego do produkcji plakatów billboardowych. Ekoplakat można poddać recyklingowi i przetworzyć go na nowy plakat lub inne produkty.
Sklep dostępny jest pod adresem: socity.shop.
– Od zawsze przywiązywaliśmy wagę do ekologii, bo ona jest dla nas bardzo ważna. Ekoplakaty, energooszczędne lampy, fotowoltaika na nośnikach, wspieranie inicjatyw ekologicznych, a teraz sklep z produktami, które powstają z naszych ekoplakatów. Stwierdziliśmy, że będzie dobrym pomysłem dać ekoplakatom drugie życie. Tak zrodziła się idea, którą zmieniliśmy w markę, a następnie w e-sklep – mówi Marcin Stan, członek zarządu Cityboard Media.
Marka jest adresowana do wszystkich aktywnych osób, które przywiązują wagę do aspektów ekologicznych i szukają niecodziennych sposobów na wyrażenie siebie. W So!city można kupić plecaki, worki na buty, torby na zakupy, czy nerki. Wszystkie produkty dostępne są w opcji mono, a 9 produktów ma swoje wersje kolorystyczne. W kolejnych miesiącach w sklepie będą się pojawiały nowe warianty i produkty.
– Sukcesywnie będziemy powiększali ofertę, bo z ekoplakatu można stworzyć bardzo wiele użytecznych w życiu codziennym produktów. Planujemy też limitowane kolekcje i promocje dla klientów – mówi Marcin Stan.
Za produkcję e-sklepu odpowiedzialny jest Cityboard Digital.
– Sklep So!city z założenia miał być produktem, który od podstaw będzie tworzony własnymi siłami. Prace ruszyły w styczniu 2022 r. Przygotowaliśmy koncepcję, wymyśliliśmy produkty, zaprojektowaliśmy i zbudowaliśmy e-sklep, a teraz zajmiemy się jego promowaniem. Taki sklep jesteśmy w stanie przygotować dla każdego z naszych klientów – dodaje Marcin Stan.
Promocja marki obejmie działania w digitalu (kampanie banerowe i social media) i na nośnikach reklamy zewnętrznej Cityboard Media. Plakat reklamujący markę będzie we wrześniu eksponowany na największym wolnostojącym ekranie w Polsce, czyli na megacityboard w Warszawie. Planowana jest także kampania na nośnikach cityboard (6x3 m) i ekranach ecolight w stolicy.
To nie jedyna nasza aktywność w zakresie przetwarzania użytych do kampanii materiałów. Przygotowaliśmy podobne produkty dla naszych klientów, między innymi, Fabryki Norblina.