W październiku ruszyła ogólnopolska kampania outdoorowa promująca nową markę dachów solarnych MyRoof. Realizowana jest wyłącznie na nośnikach Cityboard Media.
Od pierwszych dni października billboardy Cityboard Media w Warszawie, Krakowie, Łodzi i wielu innych miastach wyklejone są plakatami reklamującymi dachy solarne MyRoof.
MyRoof to pierwszy system solarny w całości zaprojektowany i produkowany w Polsce przez uznanego na świecie producenta membran oraz akcesoriów dachowych, firmę mdm NT. Ma ona siedzibę w Bielsku-Białej i działa od 1995 roku. W zakładach MDM NT wytwarzane są nowoczesne laminaty, akcesoria dachowe oraz nowatorskie systemy solarne.
Ogólnopolska kampania outdoorowa jest pierwszą tak dużą aktywnością marketingową marki. Ma charakter zasięgowy i jest planowana na kolejne miesiące. Kreacja outdoorowa przedstawia dom z dachem solarnym, hasło, a także logo i adres serwisu internetowego. – To godna uwagi kampania, która robi wrażenie zasięgiem. Cieszymy się, że jest realizowana na naszych nośnikach. Produkt prezentowany na layoucie jest nieoczywisty i niełatwy do pokazania, ale w tym przypadku udało połączyć się estetykę projektu z jasnością przekazu – mówi Marcin Wojda, pełnomocnik zarządu Cityboard Media.
W kampanii wykorzystano następujące formaty outdoorowe: cityboard (6x3 m), supercityboard (12x4 m), superbacklight (12x4 m), a także megacityboard (18x9 m).