12. Edycja Europejskiego Kongresu MSP

12. Edycja Europejskiego Kongresu MSP

Cityboard Media poprowadzi po raz kolejny jeden z paneli na Europejskim Kongresie Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Tym razem eksperci naszej firmy zajmą się tematem najbliższej przyszłości marketingu i sprzedaży.

„Marketing - digital - sprzedaż. Wyzwania i szanse firm w 2023 roku” – tak brzmi oficjalna nazwa panelu Cityboard Media na 12. Edycji Europejskiego Kongresu MSP w Katowicach. Kongres to najważniejsze spotkanie firm sektora MŚP w Europie. Wydarzenie to jest już na stałe zapisane jest w tradycji europejskich wydarzeń gospodarczych. W ciągu trzech dni Kongresu zaplanowano kilkadziesiąt sesji panelowych oraz szereg warsztatów i spotkań, w których udział wezmą eksperci z kraju i zagranicy.

W listopadzie na Śląsku można zobaczyć kampanię reklamującą to wydarzenie na naszych nośnikach cityboard i supercityboard.

Spotkanie rozpocznie się od wystąpienia prof. Andrzeja Falkowskiego, psychologa z Uniwersytetu SWPS. Profesor Falkowski specjalizuje się w psychologii biznesu. Zajmuje się też psychologią marketingu i reklamy, bada zachowania konsumenckie z uwzględnieniem strategii marketingowych w aspekcie poznawczych i motywacyjnych elementów percepcji reklamy i lojalności wobec marki. W swoim wystąpieniu na kongresie zajmie się opisem zastosowań i roli emocji w reklamie.

Drugie wystąpienie rozpocznie Mateusz Bojanowski, Digital Partner w Cityboard Media. Mateusz wyjaśni, jakie zmiany w reklamie digitalowej czekają marketerów w 2023 roku. Co dalej z plikami cookie, co się zmieni w kampaniach na Facebooku i Instagramie, jakie usługi digitalowe zyskają na popularności – na te i inne pytania odpowie Mateusz, który kieruje pracą Cityboard Digital.

Panel zakończy wystąpienie Marcin Wojda, pełnomocnika zarządu Cityboard Media, wykładowcy na Uniwersytecie SWPS w Warszawie), który opowie, jak buduje się nowoczesne kanały sprzedaży z wykorzystaniem digitalu.

Spotkanie poprowadzi Wiktor Balcer, pełnomocnik zarządu Cityboard Media, wykładowca na Uniwersytecie SWPS w Warszawie.

Kongres odbędzie się w dniach 20-21.11.2022. Panel „Marketing - digital - sprzedaż. Wyzwania i szanse firm w 2023 roku”, które gospodarzem jest Cityboard Media zaplanowano na poniedziałek 21.11.2022, w sali nr 24. Początek o godzinie 11:30. Rejestracja do udziału w wydarzeniu: https://ekmsp.eu/register


Cityboard Media z tytułem Google Partner


Google PartnerReklamy Google Ads nie mają dla nas tajemnic. Dowodem jest status Google Partner, który uzyskaliśmy. Google nadaje takie wyróżnienie firmom, które zrealizowały odpowiednią liczbę efektywnych kampanii, a także wyróżniały się jakością świadczonych usług.

Cityboard Media partnerem TikToka


TikTok PartnerEfektem partnerstwa między TikTokiem a Cityboard Media jest możliwość realizowania kampanii reklamowych bez pośredników. Współpraca gwarantuje też możliwość przeprowadzania kampanii na platformach BuzzVideo, TopBuzz, News Republic czy Hello.

Cityboard Media Sp. z o.o.

ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
+48 730 222 500
+48 22 376 99 00
office@cityboard.pl