12. Edycja Europejskiego Kongresu MSP

12. Edycja Europejskiego Kongresu MSP

Cityboard Media poprowadzi po raz kolejny jeden z paneli na Europejskim Kongresie Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Tym razem eksperci naszej firmy zajmą się tematem najbliższej przyszłości marketingu i sprzedaży.

„Marketing - digital - sprzedaż. Wyzwania i szanse firm w 2023 roku” – tak brzmi oficjalna nazwa panelu Cityboard Media na 12. Edycji Europejskiego Kongresu MSP w Katowicach. Kongres to najważniejsze spotkanie firm sektora MŚP w Europie. Wydarzenie to jest już na stałe zapisane jest w tradycji europejskich wydarzeń gospodarczych. W ciągu trzech dni Kongresu zaplanowano kilkadziesiąt sesji panelowych oraz szereg warsztatów i spotkań, w których udział wezmą eksperci z kraju i zagranicy.

W listopadzie na Śląsku można zobaczyć kampanię reklamującą to wydarzenie na naszych nośnikach cityboard i supercityboard.

Spotkanie rozpocznie się od wystąpienia prof. Andrzeja Falkowskiego, psychologa z Uniwersytetu SWPS. Profesor Falkowski specjalizuje się w psychologii biznesu. Zajmuje się też psychologią marketingu i reklamy, bada zachowania konsumenckie z uwzględnieniem strategii marketingowych w aspekcie poznawczych i motywacyjnych elementów percepcji reklamy i lojalności wobec marki. W swoim wystąpieniu na kongresie zajmie się opisem zastosowań i roli emocji w reklamie.

Drugie wystąpienie rozpocznie Mateusz Bojanowski, Digital Partner w Cityboard Media. Mateusz wyjaśni, jakie zmiany w reklamie digitalowej czekają marketerów w 2023 roku. Co dalej z plikami cookie, co się zmieni w kampaniach na Facebooku i Instagramie, jakie usługi digitalowe zyskają na popularności – na te i inne pytania odpowie Mateusz, który kieruje pracą Cityboard Digital.

Panel zakończy wystąpienie Marcin Wojda, pełnomocnika zarządu Cityboard Media, wykładowcy na Uniwersytecie SWPS w Warszawie), który opowie, jak buduje się nowoczesne kanały sprzedaży z wykorzystaniem digitalu.

Spotkanie poprowadzi Wiktor Balcer, pełnomocnik zarządu Cityboard Media, wykładowca na Uniwersytecie SWPS w Warszawie.

Kongres odbędzie się w dniach 20-21.11.2022. Panel „Marketing - digital - sprzedaż. Wyzwania i szanse firm w 2023 roku”, które gospodarzem jest Cityboard Media zaplanowano na poniedziałek 21.11.2022, w sali nr 24. Początek o godzinie 11:30. Rejestracja do udziału w wydarzeniu: https://ekmsp.eu/register


Cityboard Media z tytułem Google Partner

Google PartnerReklamy Google Ads nie mają dla nas tajemnic. Dowodem jest status Google Partner, który uzyskaliśmy. Google nadaje takie wyróżnienie firmom, które zrealizowały odpowiednią liczbę efektywnych kampanii, a także wyróżniały się jakością świadczonych usług.

Cityboard Media partnerem TikToka

TikTok PartnerEfektem partnerstwa między TikTokiem a Cityboard Media jest możliwość realizowania kampanii reklamowych bez pośredników. Współpraca gwarantuje też możliwość przeprowadzania kampanii na platformach BuzzVideo, TopBuzz, News Republic czy Hello.

Cityboard Media agencją partnerską Meta

Meta PartnerDzięki działaniom naszych ekspertów uzyskaliśmy status agencji partnerskiej Meta (Facebook, Instagram, WhatsApp, Giphy). Wiemy, jak dobrze i efektywnie planować kampanie w środowisku Meta i wykorzystywać to z korzyścią dla klientów.

Cityboard Media partnerem Pinterest Business

Pinterest PartnerNasze doświadczenie w realizowaniu kampanii na Pintereście zaowocowało statusem partnera Pinterest Business. Dzięki temu mamy dostęp do zaawansowanych szkoleń i możemy lepiej planować i realizować kampanie dla naszych klientów.

KONTAKT

Cityboard Media Sp. z o.o.
  ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
  +48 730 222 500
  +48 22 376 99 00
  office@cityboard.pl
  Pn-Pt 9:00-17:00

NEWSLETTER

Newsletter zawierający aktualności, materiały informacyjne, marketingowe oraz handlowe.
newsletter
Zapisz się na nasz newsletter

Cityboard Media Sp. z o.o.

ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
+48 730 222 500
+48 22 376 99 00
office@cityboard.pl