W 2022 roku większość nośników Cityboard Media została wyposażona w energooszczędne lampy Canaluminair W/B 14-02 i 14-03. To kolejny krok w stronę podniesienia jakości ekspozycji i zmniejszenia oddziaływania na środowisko.
Jak informowaliśmy na początku 2022 roku, dzięki zmianie oświetlenia billboardów Cityboard Media w 2021 r. przyczynił się do wyemitowała do atmosfery ponad 8 ton mniej CO2.
– W 2021 roku 1/3 naszej sieci nośników była wyposażona w nowe lampy. Rok 2022 kończymy ze wskaźnikiem blisko 70 proc. Kontynuujemy proces instalacji nowych urządzeń, aby obniżać koszty zużycia energii, podnosić jakość ekspozycji plakatów naszych klientów i zmniejszać oddziaływanie na środowisko – mówi Marcin Stan, członek zarządu Cityboard Media.
Lampy Canaluminair W/B 14-02 i 14-03 gwarantują minimalny pobór mocy (30 W), a przy tym równomierne oświetlenie ekranu reklamowego. Minimalny pobór mocy, to mniejsze zużycie energii, a co za tym idzie zmniejszenie emisji dwutlenku węgla. – W czasach wszechobecnego oszczędzania energii elektrycznej, nasze lampy są rozwiązaniem, które przynosi same korzyści – komentuje Marcin Stan. Do połowy 2023 roku firma zamierza wyposażyć w nowe lampy pozostałą część sieci ekranów cityboard i supercityboard.
Lampa Canaluminair W/B 14-03 w 2019 została nagrodzona przez Business Centre Club Medalem Europejskim.
Chcesz zrealizować kampanię na naszych nośnikach? Napisz do nas.