D wuletni Iwo ma zdiagnozowane porażenie dziecięce i pilnie potrzebuje operacji. Od połowy lutego na dziesięciu ekranach w Warszawie, ruszyła kampania promująca akcję pomocy dla chłopca.
Gdy tylko Iwo się urodził, jego ojciec miał plan. – Piłka to całe moje życie. O niczym tak nie marzyłem, jak o dniu, kiedy razem z synkiem pójdziemy na stadion, będziemy cieszyć się z goli i smucić razem z przegranych. Niestety nic z tego, bo rzeczywistość okazała się brutalna – mówi Zbyszek Maciołek, ojciec Iwa. Gdy rodzice zorientowali się, że dziecko nie rozwija się tak, jak rówieśnicy, poddali Iwo badaniom. – Dopiero gdy synek miał 14 miesięcy i zaczął chodzić, lekarze potwierdzili nasze obawy i zaczęła się wędrówka od lekarza do lekarza, od badania do badania, od szpitala do szpitala, aż w końcu po rezonansie mózgu, we wrześniu 2016, już nikt nie miał wątpliwości – opowiada Maciołek. Okazało się, że chłopiec ma Mózgowe Porażenie Dziecięce. – Przed nami wiele lat pracy, ponieważ Iwo ma problemy z utrzymaniem napięcia mięśniowego. Spastyka pojawia się momentalnie, kiedy Iwo przestaje się ruszać, rozciągać, ćwiczyć – mówi ojciec. Ćwiczenia i rehabilitacja, to jednak nie wszystko. Szansą dla chłopca może być operacja zwaną selektywną rizotomią grzbietową. W Stanach Zjednoczonych jest lekarz, który może ją przeprowadzić. Jak zwykle w takich sytuacjach, przeszkodą są pieniądze. Potrzebne jest ponad 260 000 złotych. Pomóc może każdy i to w bardzo prosty sposób. Są dwie drogi:
- wpłacając dowolną kwotę, poprzez stronę Siepomaga.pl
- przekazując 1% podatku przy rocznym rozliczeniu PIT, numer KRS 0000037904
W akcję pomocy Iwo włączył się Cityboard Media.
Postanowiliśmy zrealizować na naszych tablicach reklamowych w Warszawie kampanię promującą akcję pomocy dla chłopca. Nasi graficy zaprojektowali plakaty, z własnych środków je wydrukowaliśmy, a serwisy zajmujące się instalacją zadeklarowały, że zawieszą je dla Iwa za darmo. Ponad to w naszych serwisach internetowych Cityboard.pl i Kupecolight.pl zamieściliśmy banery odsyłające do strony Iwo w portalu Siepomaga.pl. Liczymy, że w ten sposób uda zgromadzić się potrzebne środki – mówi Marcin Stan, Członek Zarządu Cityboard Media.
Kampania na tablicach reklamowych potrawa do końca kwietnia i będzie realizowana przy użyciu ekoplakatu.