oświadczenie, izba gospodarczej reklamy zewnętrznej, igrz
oświadczenie, izba gospodarczej reklamy zewnętrznej, igrz

Oświadczenie w sprawie raportu IGRZ


W związku z opublikowanym przez Izbę Gospodarczą Reklamy Zewnętrznej raportem o wielkości rynku OOH w Polsce, zawierającym również "tabelę nośników”, oświadczamy, że przedstawiona przez IGRZ informacja dotycząca liczby nośników Cityboard Media Sp. z o.o. jest błędna, a Lech Kaczoń, kolejny rok z rzędu podaje dane wyssane z palca. Takie działania uznajemy za szkodliwe zarówno dla Spółki jak i całego rynku systemowej reklamy zewnętrznej w Polsce i ubolewamy nad faktem, że czyjaś osobista ambicja występowania rzekomo „w imieniu całej branży”, niemająca nic wspólnego ze stanem faktycznym, doprowadza do rozpowszechniania nierzetelnej informacji wśród wszystkich zainteresowanych. Takie mało profesjonalne działanie było jednym z istotnych powodów, dla którego Cityboard Media Sp. z o.o. w lutym 2011 r. wystąpiła z IGRZ i w kolejnych latach odmówiła przekazywania tej organizacji danych odnośnie działalności, w tym danych o liczbie posiadanych nośników. Tym samym, wszelkie informacje na temat Cityboard Media Sp. z o.o. publikowane przez IGRZ oraz Lecha Kaczonia są nieautoryzowane.

 

 


Cityboard Media z tytułem Google Partner


Google PartnerReklamy Google Ads nie mają dla nas tajemnic. Dowodem jest status Google Partner, który uzyskaliśmy. Google nadaje takie wyróżnienie firmom, które zrealizowały odpowiednią liczbę efektywnych kampanii, a także wyróżniały się jakością świadczonych usług.

Cityboard Media partnerem TikToka


TikTok PartnerEfektem partnerstwa między TikTokiem a Cityboard Media jest możliwość realizowania kampanii reklamowych bez pośredników. Współpraca gwarantuje też możliwość przeprowadzania kampanii na platformach BuzzVideo, TopBuzz, News Republic czy Hello.

Cityboard Media Sp. z o.o.

ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
+48 730 222 500
+48 22 376 99 00
office@cityboard.pl