Michał Stan, Prezes Zarządu Cityboard Media udzielił wywiadu portalowi Marketing Przy Kawie. W rozmowie odnosi się między innymi do kwestii Ustawy Krajobrazowej i lokalnych uchwał reklamowych, które powstają w kolejnych miastach:
Działania wykonywane przez gminy zmierzają do tego, aby zrównać tych, co postawili urządzenia OOH zgodnie z prawem, z tymi, którzy o żadne prawo się nie troszczyli.
Cały wywiad dostępny tutaj: Bałagan jest wszędzie. Spory wokół outdooru

Efektem partnerstwa między TikTokiem a Cityboard Media jest możliwość realizowania kampanii reklamowych bez pośredników. Współpraca gwarantuje też możliwość przeprowadzania kampanii na platformach BuzzVideo, TopBuzz, News Republic czy Hello.
Dzięki działaniom naszych ekspertów uzyskaliśmy status agencji partnerskiej Meta (Facebook, Instagram, WhatsApp, Giphy). Wiemy, jak dobrze i efektywnie planować kampanie w środowisku Meta i wykorzystywać to z korzyścią dla klientów.
Nasze doświadczenie w realizowaniu kampanii na Pintereście zaowocowało statusem partnera Pinterest Business. Dzięki temu mamy dostęp do zaawansowanych szkoleń i możemy lepiej planować i realizować kampanie dla naszych klientów.