- Lokalizacja: województwo śląskie
- Ponad 170 000 mieszkańców dowie się o Twoim biznesie
- W Bielsku-Białej możesz realizować swoje kampanie na nośnikach reklamowych typu cityboard
Bielsko-Biała - warto inwestować tu w reklamę zewnętrzną, ponieważ jest to jedno z najlepiej rozwiniętych gospodarczo miast Polski. Według rankingu „Forbes” zajęło drugie miejsce (w kategorii „Miasta 150-300 tys. mieszkańców”) w zestawieniu miast najatrakcyjniejszych dla biznesu. Na terenie Bielska-Białej znajdują się cztery obszary Katowickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej. Ponad 150 firm stworzyło tutaj ponad 30 000 miejsc pracy. Dzięki reklamie zewnętrznej zyskujesz rozgłos, a o Twoim biznesie dowiadują się inni przedsiębiorcy, kontrahenci, dostawcy oraz Twoi potencji klienci. Zwiększysz zyski i rozwiniesz firmę.
Bliskość konurbacji górnośląskiej oraz Krakowa, jak również czeskiej Ostrawy oraz słowackiej Żyliny, czyni z Bielska-Białej ważny ośrodek rozwoju o charakterze transgranicznym. Reklama zewnętrzna pozwoli Ci dotrzeć do gości, przedsiębiorców i turystów odwiedzających to miasto.
Bliskość konurbacji górnośląskiej oraz Krakowa, jak również czeskiej Ostrawy oraz słowackiej Żyliny, czyni z Bielska-Białej ważny ośrodek rozwoju o charakterze transgranicznym. Reklama zewnętrzna pozwoli Ci dotrzeć do gości, przedsiębiorców i turystów odwiedzających to miasto.
Ekrany dostępne w Bielsku-Białej:
Bielsko-Biała to również miejsce atrakcyjne dla turystów. Beskidzki Rajd Pojazdów Zabytkowych, Piknik Lotniczy, Jazzowa Jesień, Zadymka Jazzowa – to tylko kilka imprez przyciągających do miasta ludzi aktywnych i korzystających z uroków miasta, często przemieszczających się. Dzięki reklamie zewnętrznej łatwo dotrzesz do nich z informacją o swoich produktach, czy usługach.
Przykładowe lokalizacje w Bielsku-Białej:
Docieraj do swoich klientów jeszcze skuteczniej
Skorzystaj z naszej oferty remarketingu OOH, czyli emisji reklam banerowych w aplikacjach i serwisach mobilnych odbiorcom, którzy mieli kontakt z reklamą na wybranym nośniku outdoorowym.