- Lokalizacja: województwo śląskie
- Twoja reklama dotrze do ponad 109 000 mieszkańców miasta
- W Chorzowie możesz realizować swoje kampanie na nośnikach reklamowych typu cityboard i supercityboard
Chorzów to miejsce, które odwiedza każdego roku kilkaset tysięcy osób. Zastanawiasz się dlaczego? Tu mieści się Planetarium Śląskie, czyli największe i najbardziej znane obserwatorium astronomiczne w Polsce; Górnośląski Park Etnograficzny, czyli skansen prezentujący blisko 70 zabytkowych drewnianych obiektów architektury wiejskiej i małomiasteczkowej; Śląski Ogród Zoologiczny; Śląskie Wesołe Miasteczko, czyli największy stały lunapark w Polsce. Reklama wielkoformatowa w Chorzowie, to doskonały sposób, aby poinformować wszystkich gości i turystów o Twojej ofercie. Tu mieści się jeden z najsłynniejszych klubów piłkarskich w Polsce – Ruch Chorzów. Każdy dzień z meczem Ruchu, to zainteresowanie mediów, tysiące kibiców na ulicach i święto w mieście. Dzięki nośnikom reklamowym w Chorzowie, kibice Ruchu, a także innych, przyjezdnych drużyn dowiedzą się o Twoim biznesie, a Ty zwiększysz zyski.
Chorzów leży na szlaku Trasy Średnicowej, ma dostęp do autostrady A4, a także drogi krajowej 79. To sprawia, że przez miasto przejeżdżają Twoi nowi klienci. Stawiając na outdoor, poinformujesz ich o Twoim biznesie.
Chorzów leży na szlaku Trasy Średnicowej, ma dostęp do autostrady A4, a także drogi krajowej 79. To sprawia, że przez miasto przejeżdżają Twoi nowi klienci. Stawiając na outdoor, poinformujesz ich o Twoim biznesie.
Ekrany dostępne w Chorzowie:
Jak pokazują dane demograficzne, najliczniejszą grupę mieszkańców Chorzowa stanowią ludzie w wieku 30-34 lata. To może być doskonała grupa klientów Twojego biznesu – młodzi rodzice, ustabilizowani na rynku pracy, chętnie konsumujący wszelkiego rodzaju dobra. Pozwól im usłyszeć o Twoim biznesie i zareklamuj się na outdoorze w Chorzowie.
Przykładowe lokalizacje w Chorzowie:
Docieraj do swoich klientów jeszcze skuteczniej
Skorzystaj z naszej oferty remarketingu OOH, czyli emisji reklam banerowych w aplikacjach i serwisach mobilnych odbiorcom, którzy mieli kontakt z reklamą na wybranym nośniku outdoorowym.