- Lokalizacja: województwo lubuskie
- Ponad 120 000 mieszkańców miasta dowie się o Twoim biznesie
- W Gorzowie Wielkopolskim możesz realizować swoje kampanie na nośnikach reklamowych typu cityboard
Gorzów Wielkopolski jest miastem o doskonałej lokalizacji. W dwie godziny można dojechać stąd do Berlina, a w 80 minut do Frankfurtu nad Odrą. Bliska odległość od zachodniej granicy sprawia, że kwitnie tu wymiana handlowa. Dzięki reklamie zewnętrznej łatwo poszerzysz grono swoich klientów, bo o Twoim biznesie usłyszą nie tylko mieszkańcy Gorzowa, ale i wszyscy goście i turyści.
Gorzów stawia na sport, a Ty postaw na nośniki reklamowe. W Gorzowie Wielkopolskim siedzibę ma czołowy klub żużlowy – Stal. Mecze żużlowe to święto w mieście – tysiące kibiców z całej Polski, zainteresowanie mediów i dawka pozytywnych emocji. Dzięki reklamie zewnętrznej w Gorzowie, o Twoim biznesie dowiedzą się kibice, sponsorzy i partnerzy klubu. Dotrzesz więc do nowej grupy klientów i zwiększysz zyski.
Gorzów stawia na sport, a Ty postaw na nośniki reklamowe. W Gorzowie Wielkopolskim siedzibę ma czołowy klub żużlowy – Stal. Mecze żużlowe to święto w mieście – tysiące kibiców z całej Polski, zainteresowanie mediów i dawka pozytywnych emocji. Dzięki reklamie zewnętrznej w Gorzowie, o Twoim biznesie dowiedzą się kibice, sponsorzy i partnerzy klubu. Dotrzesz więc do nowej grupy klientów i zwiększysz zyski.
Ekrany dostępne w Gorzowie Wielkopolskim:
Miasto jest też prężnym ośrodkiem gospodarczym. Bezrobocie utrzymuje się tu na bardzo niskim poziomie – około 4 proc. Swoje siedziby mają tu firmy takie jak ZREMB, TPV Displays, Faurecia, Borne Furniture, High Tech Mechatronics, Vetoquinol Biowet. Reklama zewnętrzna zagwarantuje Ci, że o Twoim biznesie dowiedzą się dostawcy, przedsiębiorcy, czy producenci, czyli nowi klienci. Sport, emocje, biznes – w Gorzowie warto inwestować w outdoor.
Przykładowe lokalizacje w Gorzowie Wielkopolskim:
Docieraj do swoich klientów jeszcze skuteczniej
Skorzystaj z naszej oferty remarketingu OOH, czyli emisji reklam banerowych w aplikacjach i serwisach mobilnych odbiorcom, którzy mieli kontakt z reklamą na wybranym nośniku outdoorowym.