- Lokalizacja: województwo śląskie
- Ponad 92 000 mieszkańców Jaworzna dowie się o Twoich produktach i usługach
- W Jaworznie możesz realizować swoje kampanie na nośnikach reklamowych typu cityboard
Jaworzno to miasto dobrze skomunikowane w resztą kraju. Biegnie tu autostrada A4 (fragment trasy europejskiej E40) łącząca wschodnią i zachodnią granice państwa. Są także: droga ekspresowa S1 (fragment trasy europejskiej E75), która biegnie z Gdańska do Cieszyna, a także droga krajowa nr 79 z Warszawy do Bytomia. Dzięki takiej lokalizacji do przez miasto przejeżdżają goście z całego kraju. Reklama zewnętrzna pozwoli Ci poinformować ich o Twoich produktach i usługach. Skorzystaj z tego.
Największy w Europie witraż zdobiący frontową ścianę Kolegiaty św. Wojciecha i św. Katarzyny, zabytkowy kościół w Szczakowej (z przełomu XIX i XX wieku), grodzisko kultury łużyckiej, dawna rzeźnia przy ulicy Mroczka, czy zabytkowa studnia, to miejsca w Jaworznie i okolicach, które przyciągają w te rejony tysiące gości i turystów. Dzięki reklamie wielkoformatowej w Jaworznie zarówno mieszkańcy jak i turyści dowiedzą się o Twoim biznesie.
Największy w Europie witraż zdobiący frontową ścianę Kolegiaty św. Wojciecha i św. Katarzyny, zabytkowy kościół w Szczakowej (z przełomu XIX i XX wieku), grodzisko kultury łużyckiej, dawna rzeźnia przy ulicy Mroczka, czy zabytkowa studnia, to miejsca w Jaworznie i okolicach, które przyciągają w te rejony tysiące gości i turystów. Dzięki reklamie wielkoformatowej w Jaworznie zarówno mieszkańcy jak i turyści dowiedzą się o Twoim biznesie.
Ekrany dostępne w Jaworznie:
Ośrodek sportów podwodnych „Orka”, rynek, kręgielnia, dom kultury, nowa pływalnia z atrakcjami, parki, czy obiekty sportowe to elementy miasta, które sprawiają, że można tu spędzać czas aktywnie, poza domem. Dzięki reklamie zewnętrznej dotrzesz z informacją o swoim biznesie do ludzi aktywnych i zwiększysz sprzedaż.
Przykładowe lokalizacje w Jaworznie:
Docieraj do swoich klientów jeszcze skuteczniej
Skorzystaj z naszej oferty remarketingu OOH, czyli emisji reklam banerowych w aplikacjach i serwisach mobilnych odbiorcom, którzy mieli kontakt z reklamą na wybranym nośniku outdoorowym.