- Lokalizacja: województwo małopolskie
- Ponad 80 000 mieszkańców Nowego Sącza zobaczy Twoją reklamę
- W Nowym Sączu możesz realizować swoje kampanie na nośnikach reklamowych typu cityboard
Chcesz zwiększyć widoczność swojego biznesu w jednym z najatrakcyjniejszych dla biznesu miast w Polsce? Billboardy w Nowym Sączu to doskonałe narzędzie! Miasto jest domem dla wielu liderów rynku, a także węzłem komunikacyjnym, który przyciąga klientów, kontrahentów i podwykonawców z różnych regionów kraju. Dzięki billboardom w Nowym Sączu Twoja oferta dotrze do nich szybko i efektywnie. Nowy Sącz to miasto, które dynamicznie się rozwija. W rankingu miesięcznika „Forbes” Nowy Sącz zajął 7 miejsce w rankingu miast najatrakcyjniejszych dla biznesu. Swoje siedziby mają tu takie firmy jak Fakro, Wiśniowski, czy Newag, które są liderami w swoich branżach. Każdego dnia Nowy Sącz odwiedzają klienci, kontrahenci i podwykonawcy. Reklama zewnętrzna w Nowym Sączu sprawi, że wszyscy oni dowiedzą się o Twoim biznesie, a Ty zyskasz nowych klientów.
Nowy Sącz jest węzłem komunikacyjnym gdzie krzyżują się Drogi Krajowe 75, 28 oraz 87. Dzięki temu do miasta docierają mieszkańcy innych części kraju. Reklama zewnętrzna to doskonały sposób na poinformowanie ich o Twojej ofercie. Wykorzystaj to i reklamuj się na outdoorze.
Nowy Sącz jest węzłem komunikacyjnym gdzie krzyżują się Drogi Krajowe 75, 28 oraz 87. Dzięki temu do miasta docierają mieszkańcy innych części kraju. Reklama zewnętrzna to doskonały sposób na poinformowanie ich o Twojej ofercie. Wykorzystaj to i reklamuj się na outdoorze.
Ekrany dostępne w Nowym Sączu:
Miasto ma dobrą strukturę wiekową mieszkańców, relatywnie wysoki wskaźnik prężności demograficznej, wysoki odsetek osób w wieku szkolnym i przedszkolnym, a także wysoki odsetek pracowników sektora usług. To dobre grupy docelowe dla każdego biznesu. Wykorzystaj ten potencjał i zainwestuj w reklamę w Nowym Sączu.
Przykładowe lokalizacje w Nowym Sączu:
Docieraj do swoich klientów jeszcze skuteczniej
Skorzystaj z naszej oferty remarketingu OOH, czyli emisji reklam banerowych w aplikacjach i serwisach mobilnych odbiorcom, którzy mieli kontakt z reklamą na wybranym nośniku outdoorowym.