- Lokalizacja: województwo mazowieckie
- Ponad 215 000 mieszkańców Radomia dowie się o Twoim biznesie
- W Radomiu możesz realizować swoje kampanie na nośnikach reklamowych typu cityboard
Zdecyduj się na billboardy w Radomiu i znajdź nowych klientów. Zamów i zwiększ zyski swojego biznesu! Radom to miasto, gdzie kwitnie przemysł. Fabryka Broni „Łucznik”, RADWAG Wagi Elektroniczne, Dürr Poland, International Tobacco Machinery, GGG, Zakłady Automatyki KOMBUD, TECHMATIK, Jadar, Imperial Tobacco, Medicofarma – to tylko kilka przykładów tego, że Radom to świetne miasto do inwestycji. Gdy zdecydujesz się na reklamę zewnętrzną w Radomiu łatwo znajdziesz nowych partnerów do biznesu, dostawców, a co najważniejsze klientów.
Radom jest miastem o świetnej lokalizacji. Biegną tu drogi międzynarodowe S7 i S12, a do Warszawy, Łodzi, czy Lublina jest stąd niewiele ponad 100 km. Niezaprzeczalnym atutem miasta jest oczywiście lotnisko Radom-Sadków. W obrębie działania lotniska mieszka 3 000 000 osób, dla których jest to port lotniczy o najlepszej dostępności. Wszystko to sprawia, że dzięki reklamie zewnętrznej w Radomiu o Twoim biznesie usłyszą nowi klienci, a Ty zwiększysz zyski.
Radom jest miastem o świetnej lokalizacji. Biegną tu drogi międzynarodowe S7 i S12, a do Warszawy, Łodzi, czy Lublina jest stąd niewiele ponad 100 km. Niezaprzeczalnym atutem miasta jest oczywiście lotnisko Radom-Sadków. W obrębie działania lotniska mieszka 3 000 000 osób, dla których jest to port lotniczy o najlepszej dostępności. Wszystko to sprawia, że dzięki reklamie zewnętrznej w Radomiu o Twoim biznesie usłyszą nowi klienci, a Ty zwiększysz zyski.
Ekrany dostępne w Radomiu:
Raz na dwa lata odbywają się tu największe w Polsce międzynarodowe pokazy lotnicze Radom Air Show. Przyciągają one rzesze turystów nie tylko z Polski. To doskonała szansa dla Ciebie na poinformowanie o Twojej ofercie. Daj sobie szanse i zainwestuj w reklamę zewnętrzną w Radomiu.
Przykładowe lokalizacje w Radomiu:
Docieraj do swoich klientów jeszcze skuteczniej
Skorzystaj z naszej oferty remarketingu OOH, czyli emisji reklam banerowych w aplikacjach i serwisach mobilnych odbiorcom, którzy mieli kontakt z reklamą na wybranym nośniku outdoorowym.