
Reklama wideo daje ogromny potencjał, który możesz wykorzystać do rozwijania swojego biznesu. Twoje filmy reklamowe pojawią się w YouTube i witrynach partnerów Google. Dzięki odpowiedniemu kierowaniu, reklama dotrze tylko do osób zainteresowanych produktami i usługami, które oferuje Twoja firma. Do dyspozycji masz następujące formaty reklam: TrueView In-Stream, TrueView Discovery i reklamy w przerywniku. Powiemy Ci, który format będzie optymalny dla Twojego biznesu i przeprowadzimy dla Ciebie kampanię.
Formaty reklam wideo
- Reklamy wideo TrueView In-Stream
Reklama jest wyświetlana przed filmem, w jego trakcie lub po jego zakończeniu. Widz może pominąć reklamę po 5 sekundach. Spoty wyświetlają się w portalu YouTube oraz w witrynach partnerów wideo i aplikacjach należących do sieci reklamowej Google. Za reklamę płacisz tylko wtedy, gdy użytkownik obejrzy 30 sekund filmu (lub cały, jeśli film jest krótszy niż 30 sekund) albo wejdzie w inną interakcję. - Reklamy wideo TrueView Discovery
W tym formacie reklama wyświetla się w wynikach wyszukiwania w YouTube, a także obok powiązanych filmów w tym portalu. Reklama składa się z tekstu i miniatury obrazu zaczerpniętego z wideo. Za reklamę zapłacisz tylko wtedy, gdy użytkownik kliknie miniaturę, aby obejrzeć spot. - Reklamy w przerywniku
Reklamy w przerywniku wyświetlają się przed filmem, w jego trakcie lub po zakończeniu. Widzowie nie mają możliwości pominięcia reklamy. Ten krótki format reklamy wideo umożliwia dotarcie do dużej liczby klientów i zwiększenie świadomości marki. W tym formacie płacisz za każde 1000 wyświetleń reklamy.
Reklama wideo pozwoli Ci dotrzeć do nowych klientów. Odpowiedni format zagwarantuje optymalne zasięgi reklamy.