Najczęściej czytane
Tinder jako narzędzie dla marek

Tinder jako narzędzie dla marek

Tinder ewoluował z aplikacji randkowej do potężnej platformy marketingowej i nie bez powodu. Obecnie korzysta z niej ok. 57 milionów użytkowników, z czego 50 procent stanowią osoby w wieku 18-25 lat. Jeśli Twoja marka szuka grupy celowej wśród osób z młodszego pokolenia, to warto postawić na Tindera, bo to doskonałe narzędzie dla marek.

 

Tinder dla firm: kto najczęściej korzysta z platformy?

Do niedawna Tinder był aplikacją używaną głównie przez millenialsów i starał się przyciągnąć uwagę pokolenia Z. Dziś śmiało można stwierdzić, że to już przeszłość. W 2023 r. Tindera używają przede wszystkim przedstawiciele pokolenia Z. Według agencji marketingowej Marcom Avenue, każda osoba, która ukończyła 18 lat i jest singlem, jest największą docelową grupą odbiorców Tindera.

 

Tinder dla firm: kto może zamieszczać reklamy?

Reklama na Tinderze stanowi unikalną możliwość dotarcia do młodego i aktywnego audytorium. Wiele branż widzi ogromny potencjał w wykorzystaniu platformy randkowej do promocji swoich produktów i usług. Przede wszystkim, firmy związane z rozrywką, gastronomią, eventami, czy modą mają możliwość dotarcia do większej liczby odbiorców i zbudowania świadomości marki czy produktu. Kreowanie atrakcyjnego wizerunku i oferowanie produktów, które pasują do stylu życia użytkowników, stanowią kluczowe elementy udanych kampanii reklamowych. Firmy, które opierają się na reklamach na tej platformie, powinny skupić się na najnowszych trendach, aby utrzymać zaangażowanie użytkowników.

 

Tinder dla firm

 

Tinder dla firm: zalety reklamy

Tinder ma bardzo zaangażowanych użytkowników i to daje platformie wielką przewagę konkurencyjną nad innymi platformami. Młode osoby w wieku 18-35 lat, stanowią idealną grupę docelową dla firm, chcących poszerzyć swoją bazę klientów. Tinder codziennie generuje setki milionów przesunięć. Zazwyczaj jedno na 10-20 przeciągnięć jest związane z jakąś marką. To oznacza, że każda marka ma szanse być dostrzeżona przez miliony użytkowników. Reklamy gwarantują dotarcie do potencjalnych klientów dzięki bezpośredniemu zwróceniu się do niego w treści i nagłówku. Na Tinderze marki mają szansę, aby zwiększyć zasięgi i widoczność marki. Dzięki reklamom i zaangażowanym odbiorcom, kampanie na Tinderze generują niższe koszty w porównaniu z innymi platformami reklamowymi.

Warto wiedzieć, że aplikację użytkownicy odwiedzają przez cały dzień, co zwiększa klikalność reklam. Badania pokazują, że ponad połowa użytkowników, loguje się do aplikacji więcej niż raz dziennie.

Zaletą Tindera jest też mniejsza konkurencja. W reklamowym świecie robi się coraz bardziej tłoczno, a na Tinderze reklama nie jest jeszcze mocno eksplorowana. Aplikacja randkowa  wielu marketerom nie kojarzy się jako miejsce do reklamy każdego rodzaju produktów, ale pewnie w przyszłości się to zmieni. Warto już dziś wykorzystać brak clutteru reklamowego i wysoki poziom dostrzegalności reklam. 

 

Podsumowanie

Tinder to bardzo dobre narzędzie, które wypromuje markę i zapewni jej rozpoznawalność.  Jeśli chodzi o marketing to warto być na bieżąco z trendami, aby tworzyć udane kampanie reklamowe. Pokolenie Gen Z wyraźnie docenia kreatywność. Sama liczba aktywnych użytkowników przyczynia się do tego, że Tinder to wielka, reklamowa machina.

Chcesz zaplanować kampanie na Tinderze? Napisz do nas.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

 


Cityboard Media z tytułem Google Partner

Google PartnerReklamy Google Ads nie mają dla nas tajemnic. Dowodem jest status Google Partner, który uzyskaliśmy. Google nadaje takie wyróżnienie firmom, które zrealizowały odpowiednią liczbę efektywnych kampanii, a także wyróżniały się jakością świadczonych usług.

Cityboard Media partnerem TikToka

TikTok PartnerEfektem partnerstwa między TikTokiem a Cityboard Media jest możliwość realizowania kampanii reklamowych bez pośredników. Współpraca gwarantuje też możliwość przeprowadzania kampanii na platformach BuzzVideo, TopBuzz, News Republic czy Hello.

Cityboard Media agencją partnerską Meta

Meta PartnerDzięki działaniom naszych ekspertów uzyskaliśmy status agencji partnerskiej Meta (Facebook, Instagram, WhatsApp, Giphy). Wiemy, jak dobrze i efektywnie planować kampanie w środowisku Meta i wykorzystywać to z korzyścią dla klientów.

Cityboard Media partnerem Pinterest Business

Pinterest PartnerNasze doświadczenie w realizowaniu kampanii na Pintereście zaowocowało statusem partnera Pinterest Business. Dzięki temu mamy dostęp do zaawansowanych szkoleń i możemy lepiej planować i realizować kampanie dla naszych klientów.

KONTAKT

Cityboard Media Sp. z o.o.
  ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
  +48 730 222 500
  +48 22 376 99 00
  office@cityboard.pl
  Pn-Pt 9:00-17:00

NEWSLETTER

Newsletter zawierający aktualności, materiały informacyjne, marketingowe oraz handlowe.
newsletter
Zapisz się na nasz newsletter

Cityboard Media Sp. z o.o.

ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
+48 730 222 500
+48 22 376 99 00
office@cityboard.pl