Skuteczna reklama wielkoformatowa

pobierz Case Study

Hortorus - kampania reklamowa

Hortorus - kampania reklamowa

Hortorus

Cele:

  • Wzrost sprzedaży
  • Przyciągnięcie potencjalnych klientów z innych części miasta i okolic Warszawy
  • Utrwalenie świadomości marki wśród aktualnych klientów
  • Podniesienie poziomu rozpoznawalności firmy

 

Założenia kampanii:

  • Czerwiec 2017 – kampania realizowana na 3 ekranach cityboard (6x3 m) na terenie Warszawy, Jabłonnej i Łomianek
  • Wrzesień 2017 – 2 ekrany cityboard w rotacji (Łomianki, Bródno, Marki, Legionowo)
  • Maj 2017 – 1 ekran cityboard w Warszawie

 

Efekty:

  • Wzrost sprzedaży - rok 2017, ze względów pogodowych, był słabym rokiem dla branży ogrodniczej. Zdecydowana większość centrów ogrodniczych odnotowała spadki. Dzięki kampanii OOH Hortorus odnotował w 2017 roku wzrost sprzedaży licząc rok do roku.
  • Nowi klienci - Hortorus od kilku lat prowadzi marketing wielokanałowy – social media, radio, pozycjonowanie. Outdoor był jedynym „nowym” medium wykorzystanym w tegorocznej komunikacji. Pracownicy i właściciele deklarują, że wśród klientów pojawiło się w tym roku wiele nowych osób.

 

Co roku korzystamy z wielu kanałów dotarcia do klienta. W tym roku postanowiliśmy w swoich działaniach marketingowych uwzględnić również outdoor. Pomimo trudnego okresu dla branży ogrodniczej, wszystkie założenia kampanii zostały spełnione. Uważam, że była to dobra inwestycja i zamierzam kontynuować współpracę z firmą Cityboard Media w kolejnym roku.

Marzena Bartosiewicz – właścicielka Hortorus Bartosiewicz Sp. J.

 

 


Cityboard Media Sp. z o.o.

ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
+48 730 222 500
+48 22 376 99 00
office@cityboard.pl