Gazeta Polska - kampania reklamowa

Gazeta Polska - kampania reklamowa

Gazeta Polska

Cele:

  • Zwiększenie rozpoznawalności na rynku nowego dodatku
  • Dotarcie do nowej grupy czytelników
  • Wzrost sprzedaży egzemplarzowej

 

Założenia kampanii:

  • Realizowana na 19 ekranach cityboard (6x3 m) w Łodzi
  • Dotarcie do mieszkańców regionu łódzkiego
  • Szybkie uruchomienie kampanii (3 dni)

 

Efekty:

  • Wzrost sprzedaży w okresie kampanii o 8,6 %
  • Wzrost rozpoznawalności marki
  • Zwiększenie o 3,2 % liczby stałych czytelników

 

Precyzyjna oferta, celnie dobrane lokalizacje i szybkie tempo realizacji pomogły nam skutecznie zaistnieć w Łodzi oraz regionie. Dzięki temu odnotowaliśmy wzrost sprzedaży, a także zainteresowanie nową redakcją i dodatkiem łódzkim.

Biuro prasowe GPC

 

 


Cityboard Media

Nasza strona używa plików cookies. Korzystając z witryny, zgadzasz się na ich stosowanie. Jak wyłączyć pliki cookies? Czytaj Politykę Prywatności.

Cityboard Media Sp. z o.o., ul. Mokotowska 1, 00-640 Warszawa. Regon: 011355200, NIP: 5251003406. Spółka wpisana przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000024971. Wysokość kapitału zakładowego 50 000,00 PLN.

© 2021 Cityboard Media. All Rights Reserved.