Piękny Wschód - kampania reklamowa
Piękny Wschód - kampania reklamowa

Piękny Wschód - kampania reklamowa Polskiej Organizacji Turystycznej

kampania reklamowa POT

Cele:

  • Promocja wschodnich regionów Polski
  • Prezentacja walorów krajobrazowych wybranych miast i miejsc Polski
  • Zainteresowanie turystów nieznanym kierunkiem wakacyjnych i weekendowych wyjazdów
  • Wykreowanie zainteresowania Polaków odkrywaniem Polski

 

Założenia:

  • Ogólnopolska kampania realizowana w trzech miesiącach 2011 roku
  • Imponująca skala kampanii - w sumie 950 nośników cityboard 6x3 m
  • Kreacja zróżnicowana – kilka wariantów, prezentujących różne miasta /krainy wschodniej Polski
  • Konsultacje Cityboard Media na etapie przygotowywania optymalnego projektu plakatu kreacji

 

Efekty:

  • Kampania odniosła sukces – wypromowała wschodnią Polskę jako atrakcyjny kierunek zwiedzania, wyjazdów i miejsce wypoczynku
  • O skuteczności kampanii świadczy rosnąca liczba odwiedzin na www.pieknywschod.pl