Pasaż Grunwaldzki
Pasaż Grunwaldzki

Pasaż Grunwaldzki - kampania reklamowa

Pasaż Grunwaldzki - kampania reklamowa

Cele:

  • Promocja akcji specjalnych i sezonowych wyprzedaży w centrum handlowym Pasaż Grunwaldzki
  • Budowa marki Pasaż Grunwaldzki
  • Zaproszenie Klientów do odwiedzania Pasażu Grunwaldzkiego i na zakupy

 

Założenia kampanii:

  • Kampania realizowana na nośnikach CBM – udział w kampanii:35% - 40%
  • Główny format – 6x3 m
  • Kampania realizowana cyklicznie w styczniu 2013 r. i powtórzona w styczniu 2014 r.
  • Od stycznia 2014 Klient zdecydował się na ekspozycję na ekoplakacie i wykorzystać jego unikatowe cechy, by kampania była jeszcze lepiej eksponowana

 

Efekty:

  • Klient odnotował ponad 10 % wzrost liczby Klientów w stosunku do stycznia 2013
  • Klient zwiększył wydatki na realizację kampanii w roku 2014 o 22% w Cityboard Media oraz zdecydował się na druk ekoplakatów co daje łącznie wzrost wydatków na działania reklamowe w Cityboard Media o 40 %