Cele:
- Promocja akcji specjalnych i sezonowych wyprzedaży w centrum handlowym Pasaż Grunwaldzki
- Budowa marki Pasaż Grunwaldzki
- Zaproszenie Klientów do odwiedzania Pasażu Grunwaldzkiego i na zakupy
Założenia kampanii:
- Kampania realizowana na nośnikach CBM – udział w kampanii:35% - 40%
- Główny format – 6x3 m
- Kampania realizowana cyklicznie w styczniu 2013 r. i powtórzona w styczniu 2014 r.
- Od stycznia 2014 Klient zdecydował się na ekspozycję na ekoplakacie i wykorzystać jego unikatowe cechy, by kampania była jeszcze lepiej eksponowana
Efekty:
- Klient odnotował ponad 10 % wzrost liczby Klientów w stosunku do stycznia 2013
- Klient zwiększył wydatki na realizację kampanii w roku 2014 o 22% w Cityboard Media oraz zdecydował się na druk ekoplakatów co daje łącznie wzrost wydatków na działania reklamowe w Cityboard Media o 40 %