Cele:
- Prezentacja oferty Simple Coworking
- Popularyzowanie nowego sposobu pracy – nie wynajmowanie całych biur na stałe, tylko czasowe / incydentalne korzystanie z potencjału wspólnych przestrzeni biurowych
- Wykreowanie mody na wynajmowanie miejsca w biurze (tylko biurko, pokój, media lub sala konferencyjna) i pracę w oparciu o potencjał biurowy i zaplecze wspólne
Założenia kampanii:
- Kampania lokalna w Warszawie na 2 cityboardach
- Kampania realizowana w opcji ROTACJA - lokalizacje zmieniane w czasie trwania całej akcji, co zwiększyło znacząco jej zasięg
Efekty:
- Kampania odniosła sukces – kalendarz podnajmu sal szkoleniowych i biur szybko się zapełnił.
- Już w czasie trwania kampanii Klient odnotował znaczny wzrost zainteresowania swoją ofertą. Reklama została dostrzeżona również przez znajomych Klienta, chociaż nie wiedzieli o kampanii.
- Klient sam zweryfikował skuteczność kampanii - pytał, skąd osoby korzystające z jego usług, dowiedziały się o Simple Coworking: "…podczas ekspozycji miesięcznej z rotacją, w pierwszej lokalizacji 5 na 12 wszystkich kontaktów odnosiło się do reklamy z na ekranie Cityboard Media. Po zmianie lokalizacji ekspozycji w okolice SGGW, 13 na 26 wszystkich kontaktów odnosiło się do zobaczonej reklamy na ekranie Cityboard Media …".