Edulab - kampania reklamowa
Edulab - kampania reklamowa

Edulab - kampania reklamowa

Edulab - kampania reklamowa

Cele:

  • Dotarcie z informacją o nowej szkole do szerokiego grona mieszkańców Starych Babic
  • Budowa marki EDULAB
  • Stymulowanie zapisów dzieci do szkoły
  • Przekonanie rodziców do wyboru szkoły niepublicznej, która oferuje wszechstronny rozwój dziecka
  • Kreowanie mody na alternatywną naukę najmłodszych

 

Założenia kampanii:

  • Kampania lokalna realizowana w lutym i marcu 2014 roku
  • Wykorzystano 1 cityboard wymiarach 6x3 m
  • Nośnik strategicznie zlokalizowany na terenie miejscowości Stare Babice, przy głównej ulicy, jednocześnie w bliskiej odległości od szkoły

 

Efekty:

  • Rodzice uczniów uznali, że ta reklama to świetny pomysł – kolorowy layout rzucał się w oczy, zwłaszcza na tle zimowego krajobrazu. Wszyscy, którzy temat kampanii poruszyli potwierdzali, że jego lokalizacja oraz wielkość i sposób oświetlenia są idealne.
  • Efekty kampanii - zwiększone zainteresowanie profilem Facebook szkoły, większa ilość wejść na firmową stronę www, a także wzrost zainteresowania ofertą szkoły (kontakt telefoniczny)
  • Kampania na outdoorze wzmocniła promocję szkoły, która równolegle odbywała się w lokalnych mediach (prasa)
  • Wielu rodziców nowych uczniów potwierdziło, że dowiedzieli się o szkole z reklamy na cityboardzie
  • Mikro skala tej kampanii

Cityboard Media

Nasza strona używa plików cookies. Korzystając z witryny, zgadzasz się na ich stosowanie. Jak wyłączyć pliki cookies? Czytaj Politykę Prywatności.

Cityboard Media Sp. z o.o., ul. Mokotowska 1, 00-640 Warszawa. Regon: 011355200, NIP: 5251003406. Spółka wpisana przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000024971. Wysokość kapitału zakładowego 50 000,00 PLN.

© 2021 Cityboard Media. All Rights Reserved.