Cele:
- Dotarcie z informacją o nowej szkole do szerokiego grona mieszkańców Starych Babic
- Budowa marki EDULAB
- Stymulowanie zapisów dzieci do szkoły
- Przekonanie rodziców do wyboru szkoły niepublicznej, która oferuje wszechstronny rozwój dziecka
- Kreowanie mody na alternatywną naukę najmłodszych
Założenia kampanii:
- Kampania lokalna realizowana w lutym i marcu 2014 roku
- Wykorzystano 1 cityboard wymiarach 6x3 m
- Nośnik strategicznie zlokalizowany na terenie miejscowości Stare Babice, przy głównej ulicy, jednocześnie w bliskiej odległości od szkoły
Efekty:
- Rodzice uczniów uznali, że ta reklama to świetny pomysł – kolorowy layout rzucał się w oczy, zwłaszcza na tle zimowego krajobrazu. Wszyscy, którzy temat kampanii poruszyli potwierdzali, że jego lokalizacja oraz wielkość i sposób oświetlenia są idealne.
- Efekty kampanii - zwiększone zainteresowanie profilem Facebook szkoły, większa ilość wejść na firmową stronę www, a także wzrost zainteresowania ofertą szkoły (kontakt telefoniczny)
- Kampania na outdoorze wzmocniła promocję szkoły, która równolegle odbywała się w lokalnych mediach (prasa)
- Wielu rodziców nowych uczniów potwierdziło, że dowiedzieli się o szkole z reklamy na cityboardzie
- Mikro skala tej kampanii