Cele:
- Zwiększenie zainteresowania usługami oferowanymi przez IBEX – lotami widokowymi nad Warszawą
- Powiększenie liczby klientów – pasażerów samolotów IBEX w Warszawie
- Intensyfikacja odwiedzin na www.lotywidokowe.info
- Popularyzacja lotów samolotami Cessna jako ciekawej formy relaksu, rodzinnego spędzania czasu, podniebnej przygody, oryginalnej formy uroczystości typu oświadczyny, urodziny, wieczory kawalerskie/panieńskie
- Budowa pozycji firmy IBEX – specjalizującej się w cywilnej komunikacji lotniczej - certyfikowany przewoźnik lotniczy posiadający nowoczesne samoloty i bardzo doświadczonych pilotów
Założenia kampanii:
- Kampania lokalna realizowana w kwietniu i maju 2014 na terenie Warszawy
- Akcja promocyjna prowadzona tylko w oparciu o wielkoformatową reklamę zewnętrzną, na wyłączność przez Cityboard Media
- Wybrane medium – cityboard 6x3 m, 36 szt. w optymalnych lokalizacjach
- Kampania rotacyjna (2 tygodnie+ 2 tygodnie), co automatycznie zwiększa zasięg i efektywność działań promocyjnych
- Realizowana na ekoplakacie, który gwarantuje najwyższą jakość oraz umożliwia wielokrotne wykorzystanie plakatów i przenoszenie ekspozycji między nośnikami (kampania rotacyjna), co znacząco podnosi jej skuteczność
Efekty:
- Kampania wygenerowała w sumie 2 758 716 kontaktów
- Na pokładzie samolotów Cessna odbyło się wiele szczęśliwych oświadczyn i zaręczyn, lotów „panieńskich” i „kawalerskich” – IBEX inspiruje!
- Klient zanotował imponujący wzrost odwiedzin www.lotywidokowe.info o 180%
- W najpopularniejszych wyszukiwarkach strona ta jest pozycjonowana na pierwszym miejscu (bez wsparcia reklamowego), także dzięki aktywności osób odwiedzających
- Codziennie do firmy dzwoni kilkanaście osób zainteresowanych lotami widokowymi, które sprawdzają szczegóły oferty, bezpieczeństwo lotu, terminy i rezerwują bilety
- W czasie trwania kampanii liczba lotów została zwiększona – kilkudziesięciu nowych klientów widziało Warszawę z zupełnie innej „podniebnej” perspektywy
- Zainteresowanie lotami widokowymi IBEX spektakularnie rośnie