Nowa identyfikacja wizualna Cityboard Media

Nowa identyfikacja wizualna Cityboard Media


Zmiana identyfikacji wizualnej związana jest z rozwojem firmy i wejściem w sektor reklamy digitalowej. – Dział digitalowy rozwija się bardzo dynamicznie i postanowiliśmy w związku z tym, zaakcentować zmianę w naszej tożsamości – mówi Marcin Stan, członek zarządu firmy. – Cityboard wywodzi się z reklamy outdoorowej. Natomiast widzimy, że klienci oczekują szerszego wachlarza usług, więc mamy dla nich digital, tak aby mogli wykorzystać synergię mediów. W tym sektorze widzimy przyszłość – dodaje.

Logotyp

Nowa identyfikacja wizualna jest połączeniem tradycji i nowoczesności. Oko, znane z poprzednich naszych logotypów, zostało odświeżone.

 

 

Sygnet przesunięto z prawej na lewą stronę znaku graficznego. – Sygnety zawierające wiele drobnych elementów są słabo czytelne w social mediach. Postanowiliśmy nasz sygnet oczyścić i nadać mu prosty, ale sugestywny kształt oka, w którym mamy literę „C” a także źrenicę. Łączymy zatem digitalową nowoczesność z outdoorowymi korzeniami – wyjaśnia Marcin Stan. Font użyty w logotypie to Montserrat.

Warianty

Z podstawowego logotypu znika słowo „media”, będzie ono zastępowane różnymi wariantami rozszerzenia: ooh, digital, czy instytut. – Spółka oczywiście formalnie nie zmienia swojej nazwy (Cityboard Media Sp. z o. o.), ale w komunikacji branżowej i tak jesteśmy określani mianem Cityboardu, więc postanowiliśmy zbudować logotyp skupiony wokół najważniejszego dla nas słowa i rozszerzać go o kolejne warianty. Chcemy też wyraźnie oddzielać nasze pola aktywności, aby dla klientów było jasne, czym się zajmujemy – obrazuje Marcin Stan. Swoją wersję logo otrzyma też Cityboard Instytut, czyli jednostka organizująca seminaria i szkolenia z zakresu marketingu i reklamy.

 

 

Kolory

Podstawowym kolorem użytym w logo jest czerń, a rozszerzenia takie jak ooh, czy digital mają barwę błękitną i czerwoną. To ukłon w stronę poprzedniego znaku, gdzie „cityboard” był błękitny, a „media” czerwony. Kolory mają symbolizować outdoor (błękit) i digital (czerwień). Elementem uzupełniającym identyfikację, jest gradient który pokazuje synergię mediów. Będzie on stosowany jako element uzupełnienia komunikacji, a także w avatarach mediów społecznościowych.

To druga zmiana identyfikacji wizualnej firmy. Pierwszy logotyp obowiązywał w latach 1996-2001.

 

 

 


Cityboard Media z tytułem Google Partner

Google PartnerReklamy Google Ads nie mają dla nas tajemnic. Dowodem jest status Google Partner, który uzyskaliśmy. Google nadaje takie wyróżnienie firmom, które zrealizowały odpowiednią liczbę efektywnych kampanii, a także wyróżniały się jakością świadczonych usług.

Cityboard Media partnerem TikToka

TikTok PartnerEfektem partnerstwa między TikTokiem a Cityboard Media jest możliwość realizowania kampanii reklamowych bez pośredników. Współpraca gwarantuje też możliwość przeprowadzania kampanii na platformach BuzzVideo, TopBuzz, News Republic czy Hello.

Cityboard Media agencją partnerską Meta

Meta PartnerDzięki działaniom naszych ekspertów uzyskaliśmy status agencji partnerskiej Meta (Facebook, Instagram, WhatsApp, Giphy). Wiemy, jak dobrze i efektywnie planować kampanie w środowisku Meta i wykorzystywać to z korzyścią dla klientów.

Cityboard Media partnerem Pinterest Business

Pinterest PartnerNasze doświadczenie w realizowaniu kampanii na Pintereście zaowocowało statusem partnera Pinterest Business. Dzięki temu mamy dostęp do zaawansowanych szkoleń i możemy lepiej planować i realizować kampanie dla naszych klientów.

KONTAKT

Cityboard Media Sp. z o.o.
  ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
  +48 730 222 500
  +48 22 376 99 00
  office@cityboard.pl
  Pn-Pt 9:00-17:00

NEWSLETTER

Newsletter zawierający aktualności, materiały informacyjne, marketingowe oraz handlowe.
newsletter
Zapisz się na nasz newsletter

Cityboard Media Sp. z o.o.

ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
+48 730 222 500
+48 22 376 99 00
office@cityboard.pl