Reklama na Brainly

Reklama na Brainly

Brainly to największy portal edukacyjny online na świecie. Jego społeczność liczy 300 000 000 milionów użytkowników, w tym 8 000 000 z Polski. Są to głównie uczniowie, studenci, nauczyciele i rodzice.

Aż 83% uczniów twierdzi, że Brainly poszerzyło ich wiedzę, a 80%, że umożliwiło im podjęcie trudnych wyzwań. Jeśli chcesz dotrzeć do Gen Z, jest to topowe miejsce do zaprezentowania swojej marki.

 

Brainly Ads – o platformie

Brainly powstał w 2009 roku. Założony został przez Michała Borkowskiego, Tomasza Krausa i Łukasza Haluchę. Brainly umożliwia uczniom i studentom zadawanie pytań i otrzymywanie odpowiedzi od innych użytkowników z całego świata. Wsparcie można odnaleźć w ramach różnych dziedzin, takich jak matematyka, fizyka, chemia, biologia, historia, język angielski i wiele innych. Brainly nie tylko pomaga uczniom w zdobywaniu wiedzy, ale także umożliwia nauczycielom udzielanie odpowiedzi na pytania zadawane przez uczniów oraz dzielenie się swoją wiedzą i doświadczeniem. Platforma funkcjonuje na zasadzie społecznościowej, w której każdy użytkownik może udzielać odpowiedzi na pytania innych użytkowników oraz otrzymać punkty za swoją aktywność. Pozwalają one na zdobycie wirtualnych nagród oraz odblokowanie funkcji premium. Brainly jest wspierany przez solidny zespół ekspertów składający się z pełnoetatowych pracowników. Każda publikacja jest weryfikowana.  Odpowiedzi sprawdzone są pod względem poprawności i jakości. Są specjalnie oznaczone zieloną ikoną. Osoby nadzorujące interweniują zawsze, gdy jest to konieczne, a użytkownicy mają możliwość zgłosić sytuację niezgodną z Kodeksem Honorowym. Osoby, które łamią zasady, mają usuwane treści, a nawet zablokowane lub usunięte konto.

 

 

 

Brainly Ads – profil użytkownika

Brainly odwiedza 8 000 000 użytkowników miesięcznie. Większość robi to z telefonu, czyli 55%, 42% z komputera, a 3% z tabletu. Kobiety stanowią 73%, a mężczyźni 23% odbiorców. Średni czas pobytu na stronie to 6:30 sekund.

Proporcje wiekowe w Polsce są następujące:

  • 6-12 lat – 1,7 M
  • 13-15 lat – 2,1M
  • 16-19 lat – 1,3M
  • 20-24 lat – 1 M
  • 25+lat – 1,6 M (rodzice i nauczyciele)

Jest to więc odpowiednia przestrzeń reklamowa na wyjście z komunikatem do Generacji Z.

 

Brainly Ads – fakty, które zachęcają do reklamy właśnie tam

Dlaczego warto reklamować się na portalu Brainly? Brainly opracował unikalny algorytm, który pomaga w dopasowywaniu użytkowników, którzy posiadają odpowiednie umiejętności, do pytań zadawanych przez innych użytkowników. Aby skategoryzować i uporządkować ten ogromny katalog treści, wykorzystywana jest technologia AI/ML.  Obecnie Brainly działa w ponad 35 krajach i jest dostępny w 12 językach, w tym w języku polskim, angielskim, hiszpańskim, portugalskim, indonezyjskim, rosyjskim i tureckim. Brainly oferuje rozwiązania w 100% bezpieczne dla dzieci, zgodne z COPPA, CCPA oraz RODO w zakresie reklamy cyfrowej. Zaangażowanie społeczności na platformie jest duże, ponieważ użytkownicy aktywnie szukają wsparcia lub go udzielają. Nie jest to więc puste scrollowanie, a przeglądanie treści w skupieniu. Ponadto twórcy platformy zadbali o wysoki poziom bezpieczeństwa i zaufania. Dlatego warto się reklamować na Brainly. Jest spora szansa, że kreacja zostanie zauważona i to w szanowanym przez użytkowników środowisku.

 

Brainly Ads – formaty reklamowe 

Brainly Ads to przestrzeń reklamowa, która oferuje 7 formatów reklamowych dostępnych w Polsce.

  • Premier Video – format premium, rozliczany za full viewsy, na wyłączność dla jednego reklamodawcy. Dzięki obejrzeniu reklamy, Brainly zapewnia uczniom bezpłatny dostęp do dodatkowych treści i odpowiedzi. Użytkownicy mają możliwość odblokowania dodatkowej zawartości, oglądając wideo partnera do końca. Tym formatem docieramy do użytkowników w momencie największego skupienia, kiedy poszukują odpowiedzi na konkretne pytanie.
  • Breakout Video – video jest najbardziej atrakcyjną formą przekazu dla Generacji Z.
  • Format Breakout Video jest rozliczany w CPM-ie, wyświetla się w serwisie pomiędzy pytaniami i odpowiedziami dla zwiększenia zaangażowania użytkowników.
  • Screening / Wallpaper – ten format jest idealnym rozwiązaniem dla marek, które chcą wpłynąć na zachowania konsumentów i wzmocnić intencję zakupu.
  • Halfpage – zapewnia wysoką skuteczność reklamy. Umiejscowiony jest pomiędzy pytaniem a odpowiedzią w serwisie, co gwarantuje wysoką widoczność. Użytkownicy mogą wejść w interakcję z kreacją lub kontynuować przewijanie obok reklamy i wrócić do treści strony.
  • Peak – to nowy produkt, jest dosyć duży i dostosowuje się do rozmiaru przeglądarki na desktopie, bardzo angażuje użytkownika swoim wyglądem. Część wizualna może występować w formie statycznej grafiki i formatu wideo, samego wideo lub samej grafiki. Jest rozliczany w CPM, ale wzbudza i generuje bardzo dobre wyniki zaangażowania. Idealnie pasuje do filmów, launchów produktowych.
  • Mobile Reveal – znajduje się pod stroną i aktywowany jest w czasie przewijania. Wykorzystuje on efekt paralaksy. Oznacza to, że podczas przewijania strony obraz na pierwszym planie porusza się z inną prędkością niż zawartość tła.

Ten format pełnoekranowy może zawierać:

  • Auto-play
  • Animację
  • Pokazy slajdów
  • Inne materiały multimedialne

 

Brainly Ads – podsumowanie

Brainly Ads to platforma reklamowa, która pozwala na dotarcie do naprawdę ciekawej i mocno ukierunkowanej grupy docelowej. Należą do niej uczniowie i nauczyciele, którzy są aktywnymi użytkownikami, ze względu na specyfikę Brainly. Dzięki temu, że uczestniczą w funkcjonowaniu platformy, a nie tylko są widzami, dotarcie z przekazem reklamowym może być bardzo skuteczne.

Chcesz zrobić z nami burzę mózgów? Napisz do nas. Zaplanujemy dla Ciebie kampanię na Brainly!

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

 


Cityboard Media z tytułem Google Partner

Google PartnerReklamy Google Ads nie mają dla nas tajemnic. Dowodem jest status Google Partner, który uzyskaliśmy. Google nadaje takie wyróżnienie firmom, które zrealizowały odpowiednią liczbę efektywnych kampanii, a także wyróżniały się jakością świadczonych usług.

Cityboard Media partnerem TikToka

TikTok PartnerEfektem partnerstwa między TikTokiem a Cityboard Media jest możliwość realizowania kampanii reklamowych bez pośredników. Współpraca gwarantuje też możliwość przeprowadzania kampanii na platformach BuzzVideo, TopBuzz, News Republic czy Hello.

Cityboard Media agencją partnerską Meta

Meta PartnerDzięki działaniom naszych ekspertów uzyskaliśmy status agencji partnerskiej Meta (Facebook, Instagram, WhatsApp, Giphy). Wiemy, jak dobrze i efektywnie planować kampanie w środowisku Meta i wykorzystywać to z korzyścią dla klientów.

Cityboard Media partnerem Pinterest Business

Pinterest PartnerNasze doświadczenie w realizowaniu kampanii na Pintereście zaowocowało statusem partnera Pinterest Business. Dzięki temu mamy dostęp do zaawansowanych szkoleń i możemy lepiej planować i realizować kampanie dla naszych klientów.

Cityboard Media Sp. z o.o.

ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
+48 730 222 500
+48 22 376 99 00
office@cityboard.pl