Najczęściej czytane
Co szykuje dla nas TikTok World w 2023?

Co szykuje dla nas TikTok World w 2023?

Dynamiczne przyrosty i gigantyczne zasięgi. Tak można opisać potencjał popularnej platformy TikTok. Ponad 13 mln użytkowników przybyłych w 2023 r. robi wrażenie. W naszym artykule odpowiadamy na pytanie czym jest TikTok World 2023, a także przyjrzymy się nowym trendom, które przygotowała platforma.

 

TikTok World 2023 – prognoza trendów na TikToku

TikTok World 2023, to platforma dla reklamodawców i marek, które pragną wykorzystać potencjał TikToka w biznesie. Można znaleźć tam najgorętsze trendy, które zdobywają popularność i angażują społeczność. W 2023 roku TikTok World przewiduje trzy główne trendy, które będą kształtować platformę.

 

TikTok World 2023 – trend 1: rozrywka

Rozrywka zyskuje ogromną popularność i przynosi markom tysięczne zasięgi. Treści dostarczają użytkownikom dobrą zabawę, a także przyciągają uwagę. Około 42,5%  badanych oczekuje zabawnych, skupionych na rozrywce treściach. Głównym powodem, dla którego ludzie korzystają z TikToku jest potrzeba odprężenia, ponieważ użytkownicy chcą oderwać się od rzeczywistości. To pokazuje, że najbardziej skutecznym sposobem dotarcia do użytkowników na tej aplikacji są inspirujące, zabawne lub rozrywkowe treści. Takie treści można wzbogacić, korzystając z różnych technik edycyjnych, takich jak: synchronizacja dźwięków z efektami przejść lub dodawanie nakładanych tekstów. 

 

TikTok World w 2023

 

TikTok World 2023 – trend 2: treść

TikTok to platforma, która nieustannie dostarcza wiele radości użytkownikom. Aż 90% osób, które korzystają z TikToka twierdzi, że dzięki platformie są szczęśliwsze i nigdy się nie nudzą. Ta unikalna cecha TikToka, jaką jest dostarczanie pozytywnych doświadczeń, stanowi kluczowy element dla marek, które dążą do nawiązania bardziej znaczących relacji z ich odbiorcami. W roku 2023, aby osiągnąć sukces na TikToku ważne jest dostosowanie treści do oczekiwań społeczności, która pragnie lekkiego przekazu i chce mieć więcej przestrzeni na radość w swoim życiu. Od kultury memów, które tworzą język humoru i komunikacji, po "lifehacki" udostępniane w celu poprawy samopoczucia i kreowania osobistej przestrzeni.

 

TikTok World 2023 – trend 3: społeczność

TikTok daje możliwości do pokazywania swoich niecodziennych pasji i zainteresowań, co umożliwia użytkownikom nawiązywanie kontaktów i poszerzanie swoich horyzontów. To właśnie dzięki temu buduje się więzi, które wykraczają poza granice wirtualnego świata. TikTok to nie tylko zbiór przypadkowych filmików. Jest to szereg małych społeczności, w których użytkownicy mogą znaleźć nowe inspiracje do odkrywania swoich pasji. Platforma gwarantuje dotarcie do ogromnej i różnorodnej grupy tematów.

 

TikTok World 2023 – podsumowanie

Rok 2023 to nieustanny rozwój TikToka na wielu płaszczyznach. Z korzyścią dla wielu marek, bo te coraz śmielej wchodzą n platformę i komunikują się ze swoimi klientami. Jak w praktyce wykorzystać TikToka w marketingu? Zerknijcie na jeden z naszych poprzednich tekstów, aby poznać szczegóły.

 

Nie wiesz, jak rozpocząć działania na TikToku? – skontaktuj się z nami.

 

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

 


Cityboard Media z tytułem Google Partner

Google PartnerReklamy Google Ads nie mają dla nas tajemnic. Dowodem jest status Google Partner, który uzyskaliśmy. Google nadaje takie wyróżnienie firmom, które zrealizowały odpowiednią liczbę efektywnych kampanii, a także wyróżniały się jakością świadczonych usług.

Cityboard Media partnerem TikToka

TikTok PartnerEfektem partnerstwa między TikTokiem a Cityboard Media jest możliwość realizowania kampanii reklamowych bez pośredników. Współpraca gwarantuje też możliwość przeprowadzania kampanii na platformach BuzzVideo, TopBuzz, News Republic czy Hello.

Cityboard Media agencją partnerską Meta

Meta PartnerDzięki działaniom naszych ekspertów uzyskaliśmy status agencji partnerskiej Meta (Facebook, Instagram, WhatsApp, Giphy). Wiemy, jak dobrze i efektywnie planować kampanie w środowisku Meta i wykorzystywać to z korzyścią dla klientów.

Cityboard Media partnerem Pinterest Business

Pinterest PartnerNasze doświadczenie w realizowaniu kampanii na Pintereście zaowocowało statusem partnera Pinterest Business. Dzięki temu mamy dostęp do zaawansowanych szkoleń i możemy lepiej planować i realizować kampanie dla naszych klientów.

KONTAKT

Cityboard Media Sp. z o.o.
  ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
  +48 730 222 500
  +48 22 376 99 00
  office@cityboard.pl
  Pn-Pt 9:00-17:00

NEWSLETTER

Newsletter zawierający aktualności, materiały informacyjne, marketingowe oraz handlowe.
newsletter
Zapisz się na nasz newsletter

Cityboard Media Sp. z o.o.

ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
+48 730 222 500
+48 22 376 99 00
office@cityboard.pl