Co szykuje dla nas TikTok World w 2023?
- Odsłon: 1066
Dynamiczne przyrosty i gigantyczne zasięgi. Tak można opisać potencjał popularnej platformy TikTok. Ponad 13 mln użytkowników przybyłych w 2023 r. robi wrażenie. W naszym artykule odpowiadamy na pytanie czym jest TikTok World 2023, a także przyjrzymy się nowym trendom, które przygotowała platforma.
TikTok World 2023 – prognoza trendów na TikToku
TikTok World 2023, to platforma dla reklamodawców i marek, które pragną wykorzystać potencjał TikToka w biznesie. Można znaleźć tam najgorętsze trendy, które zdobywają popularność i angażują społeczność. W 2023 roku TikTok World przewiduje trzy główne trendy, które będą kształtować platformę.
TikTok World 2023 – trend 1: rozrywka
Rozrywka zyskuje ogromną popularność i przynosi markom tysięczne zasięgi. Treści dostarczają użytkownikom dobrą zabawę, a także przyciągają uwagę. Około 42,5% badanych oczekuje zabawnych, skupionych na rozrywce treściach. Głównym powodem, dla którego ludzie korzystają z TikToku jest potrzeba odprężenia, ponieważ użytkownicy chcą oderwać się od rzeczywistości. To pokazuje, że najbardziej skutecznym sposobem dotarcia do użytkowników na tej aplikacji są inspirujące, zabawne lub rozrywkowe treści. Takie treści można wzbogacić, korzystając z różnych technik edycyjnych, takich jak: synchronizacja dźwięków z efektami przejść lub dodawanie nakładanych tekstów.
TikTok World 2023 – trend 2: treść
TikTok to platforma, która nieustannie dostarcza wiele radości użytkownikom. Aż 90% osób, które korzystają z TikToka twierdzi, że dzięki platformie są szczęśliwsze i nigdy się nie nudzą. Ta unikalna cecha TikToka, jaką jest dostarczanie pozytywnych doświadczeń, stanowi kluczowy element dla marek, które dążą do nawiązania bardziej znaczących relacji z ich odbiorcami. W roku 2023, aby osiągnąć sukces na TikToku ważne jest dostosowanie treści do oczekiwań społeczności, która pragnie lekkiego przekazu i chce mieć więcej przestrzeni na radość w swoim życiu. Od kultury memów, które tworzą język humoru i komunikacji, po "lifehacki" udostępniane w celu poprawy samopoczucia i kreowania osobistej przestrzeni.
TikTok World 2023 – trend 3: społeczność
TikTok daje możliwości do pokazywania swoich niecodziennych pasji i zainteresowań, co umożliwia użytkownikom nawiązywanie kontaktów i poszerzanie swoich horyzontów. To właśnie dzięki temu buduje się więzi, które wykraczają poza granice wirtualnego świata. TikTok to nie tylko zbiór przypadkowych filmików. Jest to szereg małych społeczności, w których użytkownicy mogą znaleźć nowe inspiracje do odkrywania swoich pasji. Platforma gwarantuje dotarcie do ogromnej i różnorodnej grupy tematów.
TikTok World 2023 – podsumowanie
Rok 2023 to nieustanny rozwój TikToka na wielu płaszczyznach. Z korzyścią dla wielu marek, bo te coraz śmielej wchodzą n platformę i komunikują się ze swoimi klientami. Jak w praktyce wykorzystać TikToka w marketingu? Zerknijcie na jeden z naszych poprzednich tekstów, aby poznać szczegóły.
Nie wiesz, jak rozpocząć działania na TikToku? – skontaktuj się z nami.