Najczęściej czytane
Digital Stickers – nowa komunikacja w marketingu

Digital Stickers – nowa komunikacja w marketingu

Digital Stickersy, czyli animowane naklejki cyfrowe to doskonałe narzędzie do budowania pozytywnych skojarzeń z marką. Budują zasięg, tworzą świadomość i pokazują marki i produkty w nowoczesnym i dynamicznym kontekście. Przeczytaj, jak zastosować stickersy w biznesie. 

Czym są Digital Stickers?

Digital Stickersy (inaczej cyfrowe naklejki), to wirtualne naklejki lub animowane elementy, które możemy dodać do relacji lub wiadomości w social medaich. Są one używane w celu zwiększenia atrakcyjności wizualnej, zwiększenia zaangażowania, nawiązywania relacji z użytkownikami oraz wzmacniania wizerunku marki. Ze Stickersów korzysta już prawie każdy użytkownik social mediów. Badanie przeprowadzone przez Harris Poll wykazało, że około jedna trzecia pokolenia GenZ i millenialsów (czyli osób w wieku od 18 do 35 lat) używają elementów graficznych, takich jak naklejki i emoji. Takie obrazy znacznie lepiej obrazują myśli i słowa, a także przekazują emocje, które są bardzo ważne w budowaniu relacji z klientem.

Digital Stickers – jak promować markę?

Statystyki mówią, że przeciętny posiadacz smartfona korzysta z 30 aplikacji miesięcznie. Komunikatory i aplikacje społecznościowe należą do tych, z których ludzie korzystają najczęściej. Stickersy są idealną opcją do promocji marek, ponieważ działają wirusowo, pojawiają się w określonych kontekstach i wywołują pozytywne emocje, tworząc afekt do marki. Takie promowanie może być zawarte w wiadomościach, które otrzymujemy od naszych znajomych. Dzięki temu działają znacznie lepiej niż inne reklamy otrzymane z przypadkowego źródła.

 

Digital Stickers

Digital Stickersy mogą wzbogacić Insta Stories, bo ten format jest na Instagramie bardzo popularny.

 

Digital Stickers – działanie i zastosowanie

Wiele firm stosuje Stickersy do komunikacji. Niektóre kampanie wykorzystują je w celu interakcji z odbiorcami (np. naklejki Disneya), inne powstają, aby zwrócić uwagę na nieznane jeszcze firmy czy produkty. Stickersy nadają się też do promocji wydarzeń, ponieważ użytkownicy mogą dodać Sticker z datą eventu czy nowym produktem w promocji, tym samym przyciągając uwagę widzów i zachęcając ich do działania.

Warto pamiętać, aby dodać naklejki opisujące emocje (np. w połączeniu z marką lub z produktem). Można dodać ciekawe zwroty lub hasła, które będą kojarzyć się z promowaną marką. W ten sposób można wyróżnić ją na tle innych, pokazać w niestandardowy sposób i zachęcić użytkowników do organicznych działań promujących wybrany stickers firmowy. Marki sportowe mogą stworzyć stickery rowerzystów, koszykarzy, czy piłkarzy ubranych w swoje stroje. Marki spożywcze mogą stworzyć naklejki z ciastkami, tortami, burgerami itd. Możliwości są w zasadzie nieskończone. Zobacz, jakie stickersy zrobiliśmy dla różnych marek. 

Przykłady

Aviko - Digital Stickers
Aviko - Digital Stickers
Aviko - Digital Stickers
Inka - Digital Stickers
Inka - Digital Stickers
Inka - Digital Stickers
Centrum - Digital Stickers
Centrum - Digital Stickers
Centrum - Digital Stickers
ZPC - Digital Stickers
ZPC - Digital Stickers
ZPC - Digital Stickers
TdP - Digital Stickers
TdP - Digital Stickers
TdP - Digital Stickers
rmf - Digital Stickers
rmf - Digital Stickers
rmf - Digital Stickers
kono - Digital Stickers
kono - Digital Stickers
kono - Digital Stickers
Porta - Digital Stickers
Porta - Digital Stickers
Porta - Digital Stickers
Digital Stickers
Digital Stickers
Digital Stickers

Podsumowanie

Naklejki digitalowe sprawiają, że komunikacja za pomocą obrazów jest łatwiejsza, szybsza, jaśniejsza i bardziej emocjonalna. Współczesne trendy komunikacyjne dowodzą, że wykorzystanie naklejek będzie stale rosło. Szacuje się, że do 2025 roku wartość globalnego rynku dóbr wirtualnych osiągnie 189,76 miliarda dolarów. Naklejki cyfrowe są częścią tego rynku. Marki powinny zwrócić uwagę na to narzędzie, bo przydatny zestaw naklejek markowych może stać się nieodzownym atrybutem codziennej komunikacji i potężnym instrumentem marketingowym.

Chcesz zaprojektować Stickersy dla swojej marki? Napisz do nas!

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

 


Cityboard Media z tytułem Google Partner

Google PartnerReklamy Google Ads nie mają dla nas tajemnic. Dowodem jest status Google Partner, który uzyskaliśmy. Google nadaje takie wyróżnienie firmom, które zrealizowały odpowiednią liczbę efektywnych kampanii, a także wyróżniały się jakością świadczonych usług.

Cityboard Media partnerem TikToka

TikTok PartnerEfektem partnerstwa między TikTokiem a Cityboard Media jest możliwość realizowania kampanii reklamowych bez pośredników. Współpraca gwarantuje też możliwość przeprowadzania kampanii na platformach BuzzVideo, TopBuzz, News Republic czy Hello.

Cityboard Media agencją partnerską Meta

Meta PartnerDzięki działaniom naszych ekspertów uzyskaliśmy status agencji partnerskiej Meta (Facebook, Instagram, WhatsApp, Giphy). Wiemy, jak dobrze i efektywnie planować kampanie w środowisku Meta i wykorzystywać to z korzyścią dla klientów.

Cityboard Media partnerem Pinterest Business

Pinterest PartnerNasze doświadczenie w realizowaniu kampanii na Pintereście zaowocowało statusem partnera Pinterest Business. Dzięki temu mamy dostęp do zaawansowanych szkoleń i możemy lepiej planować i realizować kampanie dla naszych klientów.

KONTAKT

Cityboard Media Sp. z o.o.
  ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
  +48 730 222 500
  +48 22 376 99 00
  office@cityboard.pl
  Pn-Pt 9:00-17:00

NEWSLETTER

Newsletter zawierający aktualności, materiały informacyjne, marketingowe oraz handlowe.
newsletter
Zapisz się na nasz newsletter

Cityboard Media Sp. z o.o.

ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
+48 730 222 500
+48 22 376 99 00
office@cityboard.pl