Najczęściej czytane
TikTok Shop Ads, czyli kampanie e-commerce na TikToku

TikTok Shop Ads, czyli kampanie e-commerce na TikToku

W dobie cyfryzacji, każda marka stawia na skuteczne kampanie reklamowe w mediach społecznościowych. Nie inaczej jest w przypadku TikToka, platformy social media, która z dnia na dzień zyskuje na popularności. Jej system reklamowy, znany jako Tik Tok Ads, staje się kluczową platformą dla reklamodawców. Zanim jednak zagłębimy się w temat, warto zwrócić uwagę na hasło TikToka: "Don't make ads. Make TikToks”. Czyli, nie rób reklam, rób TikToki. Po prostu.

 

Jak zaczynać kampanie e-commerce na TikToku?

Tik Tok udostępnia różnorodne formy kampanii reklamowych. Od in-feed, przez top-view, aż po brand takeover, aplikacja mobilna oferuje szeroką gamę możliwości. Zanim jednak uruchomisz swoją pierwszą kampanię, warto zastanowić się nad kreacjami i contentem, które trafią do wybranej grupy odbiorców.

 

In-Feed i Top-View w TikTok Shop Ads

In-feed to reklamy, które pojawiają się w głównym strumieniu użytkownika. Możesz je łatwo targetować na różne grupy odbiorców. Natomiast, top-view to kampanie, które są widoczne zaraz po uruchomieniu aplikacji. Są one bardziej kosztowne, ale skuteczne w dotarciu do szerokiej publiczności.

 

Branded Hashtags i Branded Effects a TikTok Shop Ads

Branded hashtags i branded effects są doskonałym sposobem na stworzenie interaktywnych i viralowych kampanii. Umożliwiają odbiorcom aktywny udział w tworzeniu contentu, co sprzyja zwiększeniu rozpoznawalności marki.

 

Brand Takeover w kampanii e-commerce na TikToku

To forma kampanii, która przejmuje kontrolę nad ekranem użytkownika na kilka sekund. Jest to krótki, ale bardzo efektywny sposób na wypromowanie marki.

 

Kluczowe elementy skutecznej kampanii e-commerce

  • Kreacje i content: zastosuj się do zasady „Don't make ads. Make TikToks”. To oznacza, że twój content musi być naturalny i angażujący.
  • Targetowanie: dobrze zdefiniuj swoją grupę odbiorców. TikTok umożliwia szczegółowe targetowanie na podstawie wieku, zainteresowań, lokalizacji itd.
  • Viralowość: TikTok to platforma, na której łatwo stworzyć content, który może zyskać na popularności. Używaj branded hashtags i effects, aby zachęcić użytkowników do interakcji.
  • Montaż filmu i wideo: zadbaj o jakość wideo. Skorzystaj z różnych narzędzi do montażu filmu, aby twoje wideo było jak najbardziej angażujące.
  • System reklamowy: Tik Tok Ads oferuje różne metody płatności i monitorowania efektywności kampanii. Upewnij się, że znasz wszystkie opcje i wykorzystasz je w pełni.

 

Podsumowanie

TikTok oferuje szeroki wachlarz narzędzi dla reklamodawców. Obejmuje on nie tylko tradycyjne formy reklamy, ale też innowacyjne sposoby angażowania odbiorców. Pamiętaj o tym, że kluczem do sukcesu jest nie tylko dobrze zaplanowana kampania, ale też właściwy content i zrozumienie potrzeb grupy odbiorców. Nie zapomnij również o monitorowaniu danych kontaktowych i analizie wyników, aby wiedzieć, jak optymalizować przyszłe kampanie. W świecie TikToka, nie chodzi o to, aby robić reklamy, ale o to, aby robić TikToki, które są reklamami. Nie jest to sprzeczność, ale sztuka zrozumienia, co odbiorcy chcą zobaczyć.

Chcesz zrealizować kampanię na TikToku? Napisz do nas.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

 


Cityboard Media z tytułem Google Partner

Google PartnerReklamy Google Ads nie mają dla nas tajemnic. Dowodem jest status Google Partner, który uzyskaliśmy. Google nadaje takie wyróżnienie firmom, które zrealizowały odpowiednią liczbę efektywnych kampanii, a także wyróżniały się jakością świadczonych usług.

Cityboard Media partnerem TikToka

TikTok PartnerEfektem partnerstwa między TikTokiem a Cityboard Media jest możliwość realizowania kampanii reklamowych bez pośredników. Współpraca gwarantuje też możliwość przeprowadzania kampanii na platformach BuzzVideo, TopBuzz, News Republic czy Hello.

Cityboard Media agencją partnerską Meta

Meta PartnerDzięki działaniom naszych ekspertów uzyskaliśmy status agencji partnerskiej Meta (Facebook, Instagram, WhatsApp, Giphy). Wiemy, jak dobrze i efektywnie planować kampanie w środowisku Meta i wykorzystywać to z korzyścią dla klientów.

Cityboard Media partnerem Pinterest Business

Pinterest PartnerNasze doświadczenie w realizowaniu kampanii na Pintereście zaowocowało statusem partnera Pinterest Business. Dzięki temu mamy dostęp do zaawansowanych szkoleń i możemy lepiej planować i realizować kampanie dla naszych klientów.

KONTAKT

Cityboard Media Sp. z o.o.
  ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
  +48 730 222 500
  +48 22 376 99 00
  office@cityboard.pl
  Pn-Pt 9:00-17:00

NEWSLETTER

Newsletter zawierający aktualności, materiały informacyjne, marketingowe oraz handlowe.
newsletter
Zapisz się na nasz newsletter

Cityboard Media Sp. z o.o.

ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
+48 730 222 500
+48 22 376 99 00
office@cityboard.pl