Kampanie digital na Black Friday
- Odsłon: 565
Już niebawem Black Friday, czyli przedświąteczny festiwal zakupów. Każda szanująca się marka powinna wykorzystać ten czas do wzmożonej komunikacji z klientami. Jak to zrobić? Mamy kilka podpowiedzi.
Geneza Black Friday sięga lat 60. ubiegłego wieku, kiedy to amerykańska policja użyła tego terminu do opisania tłumów powstałych na skutek przedświątecznych zakupów. Określanie się przyjęło i trafiło na stałe do słownika każdego marketera. Mianem Black Friday określa się dzień startu przedświątecznych wyprzedaży. Użyteczność tej akcji sprawiła, że coraz częściej mówi się o Black Week. Klienci polubili akcje promocyjne, a marketerzy robią akcje na coraz szerszą skale.
Chcesz zaplanować aktywność swojej marki z okazji Black Friday? Wykorzystaj potencjał kampanii digital i docieraj do swoich klientów z ofertą promocyjną. Mamy dla Ciebie:
- Kampanie Google Ads
- Kampanie Meta (Facebook/Instagram)
- Kampanie na Pintereście
- Kampanie na TikTok
- Kampanie Microsoft Ads
Te media pozwolą Ci szybko i efektywnie skomunikować się z klientami, zbudować zasięg, a także konwersję.
Na kampanie Google Ads, Meta Ads, Pinterest, TikTok i Microsotf Ads zamówione do końca listopada dajemy rabat -40% na obsługę.
Potrzebujesz działać szybko? Napisz do nas. Błyskawicznie przygotujemy dla Ciebie media plan i ofertę. Black Friday już za chwilę.