Twitch inStreamly
- Odsłon: 1055
inStreamly to polski startup, który łączy mikrostreamerów z największymi markami, pośrednicząc w zamieszczaniu treści reklamowych na platformach streamingowych takich jak Twitch. W tym tekście podpowiemy, jak wykorzystać inStreamly w realizowaniu kampanii dla marek.
InStreamly umożliwia zamieszczanie treści reklamowych na Twichu podczas transmisji na żywo, docierając, między innymi, do pokolenia Z. Grafiki reklamowe są wyświetlane w setkach streamów, przez co są widoczne dla wielu widzów. Banery reklamowe zajmują tylko niewielki fragment ekranu, dlatego nie są uciążliwe dla odbiorców. Streamer samodzielnie decyduje, jakie treści będą prezentowane w trakcie transmisji. System rozliczeń jest przejrzysty — streamerzy otrzymują wynagrodzenie za wyświetlenia i kliknięcia. Co więcej, platforma nie wymaga minimalnej liczby odbiorców, by korzystać z jej usługi.
Początkowo inStreamly funkcjonowało jako widget, który streamował materiały promocyjne dostarczane przez współpracujących z nimi partnerów. W mniejszych społecznościach obserwuje się wyższą konwersję z promocji produktów. Umożliwia to drobnym streamerom monetyzowanie ich niewielkich, ale zaangażowanych społeczności. O samych formatach reklamowych na Twitchu pisaliśmy już na naszym blogu, więc odsyłamy do naszego tekstu, aby się nie powtarzać.
Jak działa inStreamly?
Jeśli twórca jest zainteresowany skorzystaniem z inStreamly, powinien podjąć kilka prostych kroków:
- po pierwsze: zarejestrować się na platformie inStreamly, a następnie wybrać marki, z którymi chciałby współpracować podczas kampanii,
- po drugie: skonfigurować inStreamly na Twitchu,
- po trzecie: dbać o oglądalność własnych transmisji, bo zysk streamera pochodzi z reklam obejrzanych przez jego widzów.
inStreamly dla marek
Marki chcące nawiązać współpracę z inStreamly mogą to zrobić za pomocą specjalnego formularza. W ramach współpracy marka zyskuje dostęp do szczegółowych statystyk kampanii oraz pełną kontrolę nad wyświetlanymi treściami. Zainteresowani mogą liczyć na dostęp do kilkuset streamerów w trakcie trwania jednej kampanii. Marka ma stały wgląd w szereg danych, takich jak liczba wyświetleń kreacji, czy wskaźnik CTR. Warto wiedzieć, że przekaz marketingowy jest precyzyjnie wkomponowany w stream, tak aby sprawiał wrażenie naturalnego elementu przekazu.
Dlaczego warto wybrać reklamy na inStreamly?
Komunikacja produktów czy usług na Twichu, która realizowana jest za pomocą inStrealmy charakteryzuje się wysoką skutecznością. Powody?
- Klient płaci tylko za pełne wyświetlenia — reklama musi być eksponowana co najmniej 15 sekund.
- Reklamy wyświetlane na streamach są widoczne niezależnie od tego, czy widzowie używają narzędzi blokujących (adblocków)
- CTR od 1.5% aż do 6%
Rozwiązania reklamowe inStreamly
- Dynamiczne treści: automatycznie zmieniające się treści na grafikach pomagają utrzymać zaangażowanie widzów i pozwalają określić, który przekaz jest skuteczny.
- Wykorzystanie pseudonimów: format umożliwia pobranie z czatu pseudonimu użytkownika i zwrócenie się do niego bezpośrednio.
- Odliczanie: buduje napięcie przed premierą produktu lub wydarzeniem. Odliczenie w czasie rzeczywistym jest widoczne w trakcie streamu, przypominając widzom o nadchodzącym wydarzeniu czy premierze.
- API: pozwala na zintegrowanie kampanii z zewnętrznymi aplikacjami lub stronami.
- Ankieta: rozwiązanie angażujące, które zachęca do odpowiednia na pytania w trakcie transmisji.
Podsumowanie
inStreamly to rewolucyjna platforma łącząca mikrostreamerów z wielkimi markami, ułatwiająca monetyzację twórczości i docieranie do zaangażowanej społeczności w środowisku Twitcha. Marki mają pełną kontrolę nad wyświetlaną zawartością, a formaty reklam zbudowane są w taki sposób, aby były atrakcyjne dla widza, nieuciążliwe i zintegrowane z treścią streamu. Twich inStreamly to doskonałe narzędzie reklamowe dla producentów przekąsek, napojów, sprzętu RTV, czy marek zajmujących się dostarczaniem jedzenia.
Chcesz zrealizować kampanię na Twitchu przy pomocy inStreamly? Napisz do nas.