Najczęściej czytane
Ile kosztują maski AR/VR?

Ile kosztują maski AR/VR?

Maski AR/VR to jedno z jedno z najbardziej angażujących i atrakcyjnych wizualnie narzędzi nowoczesnego marketingu. Jak wykorzystać je w komunikacji marketingowej? Ile kosztują maski AR/VR? 

Zanim odpowiemy na fundamentalne pytanie, jaki jest koszt stworzenia masek VR i AR przyjrzymy się, czym są oba zjawiska i jakie są między nimi różnice?

Maski AR/VR: Nowe horyzonty dla reklamy

Świat technologii nieustannie pędzi do przodu, a wirtualna rzeczywistość (VR) i rozszerzona rzeczywistość (AR) stają się coraz bardziej dostępne dla przeciętnego użytkownika. Te technologie otwierają nowe, ekscytujące możliwości dla reklamodawców, którzy chcą stworzyć angażujące i niezapomniane kampanie. Dziś kontakt z marką, to za mało. Marki trzeba doświadczać, aby lepiej ją zapamiętać w natłoku przekazów reklamowych.

Maski AR/VR: Zanurz się w wirtualnym świecie

VR przenosi użytkownika do całkowicie wirtualnego świata, stworzonego za pomocą programu komputerowego. Doświadczenie to możliwe jest dzięki specjalnym goglom, które wyświetlają obraz 3D i śledzą ruchy głowy użytkownika. Wyobraź sobie, że możesz zabrać potencjalnych klientów na wirtualną wycieczkę, gdzie mają styczność z produktem, jeszcze zanim trafi on na rynek. Maski AR/VR dają możliwość wcielenia się w bohatera gry reklamowej i przeżycia niezapomnianej przygody.

Maski AR/VR: Wzbogać rzeczywistość o cyfrowe elementy

AR nakłada cyfrowe elementy na rzeczywisty świat, który widzimy wokół siebie. Do tego celu wykorzystywane są smartfony lub specjalne okulary.

Przykład? Można stworzyć aplikację, która wyświetla dodatkowe informacje o produkcie po zeskanowaniu trackera, którym może być jego kod kreskowy. Inna opcja to umieszczenie wirtualnych postaci lub obiektów w realnym otoczeniu, tworząc w ten sposób angażujące gry lub reklamy.

Maski AR/VR: Dlaczego warto je wykorzystać w reklamie?

Dla wielu marketerów maski AR/VR są oczywistością i chętnie z nich korzystają. Dlaczego? Poniżej kilka powodów.

  • Zaangażowanie — VR i AR pozwalają na stworzenie bardziej angażujących kampanii niż tradycyjne reklamy. Użytkownicy nie są biernymi odbiorcami, ale stają się aktywnymi uczestnikami wirtualnego lub rozszerzonego świata,
  • Interaktywność  — VR i AR dają możliwość interakcji z produktem lub usługą w sposób niemożliwy do osiągnięcia za pomocą tradycyjnych reklam.
  • Zapamiętywalność — kampanie VR i AR są bardziej zapamiętywalne niż tradycyjne reklamy. Użytkownicy chętniej dzielą się swoimi doświadczeniami z innymi, co zwiększa zasięg kampanii.
  • Innowacyjność    wykorzystanie VR i AR w reklamie pokazuje, że firma jest innowacyjna i podąża za najnowszymi trendami.

Maski AR/VR: Przyszłość reklamy?

Technologia VR i AR wciąż się rozwija, ale już teraz widać, że ma ogromny potencjał w reklamie. Te technologie mogą zrewolucjonizować sposób, w jaki komunikujemy się z klientami i budujemy marki. Jeśli szukasz nowych sposobów na dotarcie do swoich odbiorców i stworzenie niezapomnianych kampanii, VR i AR to technologie, które warto wziąć pod uwagę.

Pamiętaj:

  • VR i AR to nie tylko technologie dla graczy. Mają one ogromny potencjał w wielu różnych dziedzinach, w tym w reklamie.
  • Wykorzystanie VR i AR w reklamie może pomóc stworzyć bardziej angażujące, interaktywne i zapamietywalne kampanie.
  • Technologia VR i AR wciąż się rozwija, ale już teraz widać, że ma ogromny potencjał w reklamie.

Ile kosztują maski AR/VR?

Koszt masek AR/VR zależy od stopnia ich złożoności. Te proste, statyczne, które nie wymagają wielu godzin pracy zespołu graficznego mogą kosztować niewiele, bo ich ceny zaczynają się już od kilku tysięcy. Te skomplikowane, animowane, z podkładem muzycznym są droższe. W ich przypadku trzeba się liczyć z wydatkiem rzędu ponad 10 000 PLN.

Chcesz wykorzystać maski AR/VR w swojej kampanii? Napisz do nas!

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

 


Cityboard Media z tytułem Google Partner

Google PartnerReklamy Google Ads nie mają dla nas tajemnic. Dowodem jest status Google Partner, który uzyskaliśmy. Google nadaje takie wyróżnienie firmom, które zrealizowały odpowiednią liczbę efektywnych kampanii, a także wyróżniały się jakością świadczonych usług.

Cityboard Media partnerem TikToka

TikTok PartnerEfektem partnerstwa między TikTokiem a Cityboard Media jest możliwość realizowania kampanii reklamowych bez pośredników. Współpraca gwarantuje też możliwość przeprowadzania kampanii na platformach BuzzVideo, TopBuzz, News Republic czy Hello.

Cityboard Media agencją partnerską Meta

Meta PartnerDzięki działaniom naszych ekspertów uzyskaliśmy status agencji partnerskiej Meta (Facebook, Instagram, WhatsApp, Giphy). Wiemy, jak dobrze i efektywnie planować kampanie w środowisku Meta i wykorzystywać to z korzyścią dla klientów.

Cityboard Media partnerem Pinterest Business

Pinterest PartnerNasze doświadczenie w realizowaniu kampanii na Pintereście zaowocowało statusem partnera Pinterest Business. Dzięki temu mamy dostęp do zaawansowanych szkoleń i możemy lepiej planować i realizować kampanie dla naszych klientów.

KONTAKT

Cityboard Media Sp. z o.o.
  ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
  +48 730 222 500
  +48 22 376 99 00
  office@cityboard.pl
  Pn-Pt 9:00-17:00

NEWSLETTER

Newsletter zawierający aktualności, materiały informacyjne, marketingowe oraz handlowe.
newsletter
Zapisz się na nasz newsletter

Cityboard Media Sp. z o.o.

ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
+48 730 222 500
+48 22 376 99 00
office@cityboard.pl