Najczęściej czytane
Ile kosztują reklamy MMS i SMS?

Ile kosztują reklamy MMS i SMS?

Co jest podstawą skutecznego marketingu w erze cyfrowej komunikacji? Mobilność i szybkość przesyłanych komunikatów. Nie bez powodu coraz większym zainteresowaniem cieszą się platformy umożliwiające masową wysyłkę SMS/MMS. Jak działa reklama SMS i MMS? Ile kosztuje reklama SMS/MMS?

 

Ile kosztują reklamy MMS i SMS: czym są i jak działają?

Wiadomości tekstowe i multimedialne to przodujący kanał komunikacji z klientami, usprawniający proces sprzedaży i obsługi klienta. Komunikaty tego typu są szybkie, zwięzłe i generują oszczędności dla firm. Kampanie SMS/MMS mogą przyczynić się do pozyskania nowych leadów, a także do wzbudzenia zainteresowania wśród nowych i danych klientów, którym SMS/MMS może przypomnieć o ofercie. 

Short Message Service (SMS) to krótkie wiadomości tekstowe, będące wygodną formą komunikacji – można je przesyłać z jednego telefonu na inny. Łatwe do odczytania, popularność zawdzięczają ograniczonej liczbie znaków (160), prostej obsłudze i łatwemu dostępowi. W Polsce możliwość wysłania SMS-a pojawiła się w marcu 1996 roku. Jak wynika z raportu SerwerSMS.pl, prawie 94% Polaków korzysta z takiej formy komunikacji.             

Multimedia Messaging Service (MMS) w przeciwieństwie do SMS-ów, umożliwiają firmom przekazywanie nie tylko tekstów, ale również treści multimedialnych, jak obrazy, gify, treści audio lub wideo. Stwarza to  szansę na wykazanie się kreatywnością, gdy sam tekst to za mało. Z raportu  Krajowego Instytutu Mediów wynika, że 75,8% Polaków korzysta ze smartfonów, co czyni treści multimedialne szczególnie atrakcyjnymi dla potencjalnych odbiorców. 

Do uruchomienia kampanii mobilnej potrzebny jest odpowiedni system, służący do masowej wysyłki SMS/MMS. To narzędzie nie tylko ułatwia organizację i zarządzanie kampanią, ale również pozwala na szczegółową analizę jej wyników.

 

Ile kosztują reklamy MMS i SMS: zalety

Najistotniejszą zaletą reklam w formacie SMS i MMS jest fakt, iż promocje przedstawiane w sposób tekstowy i graficzny znacznie bardziej angażują uwagę odbiorców. Inne mocne strony kampanii to między innymi: 

  • możliwość zamieszczenia tematu wiadomości,
  • wysoki wskaźnik Open Rate (otwieralności) dla masowych wiadomości (98%, Hubspot), przy czym aż 87% z nich jest odczytywanych w ciągu pierwszej godziny (Trumpia), 
  • nie jest wymagane połączenie z internetem u odbiorcy,
  • średni współczynnik CTR w kampanii MMS wynosi 15% (Redlink)
  • 98% telefonów komórkowych jest w stanie odbierać takie treści, 
  • spersonalizowany przekaz, dokładne określenie grupy docelowej i precyzyjne dotarcie do niej,
  • dobrze dobrany system SMS umożliwia śledzenie efektywności kampanii, 
  • możliwość dodania otagowanych linków, które wygenerują konwersję i pokażą efektywność reklamy. 

 

Reklamy MMS i SMS: dla kogo?

Jedną z zalet reklam wysyłanych za pomocą  MMS i SMS jest fakt, że większość firm, czy marek może z niej swobodnie skorzystać. SMS to naturalna forma komunikacji dla każdego z nas, więc nie ma w zasadzie branży, która nie mogłaby skorzystać z tej usługi. Przykłady? Branża fitness, która w pierwszych dniach stycznia wysyła SMS o noworocznych postanowieniach i zachętach do skorzystania z usług. Branża ubezpieczeń, która w czerwcu zachęca do zakupu ubezpieczenia przed wakacyjnym wyjazdem. Branża handlowa, która wysyła do klientów informacje o promocjach, czy obniżkach. Możliwości jest bardzo dużo.

 

Ile kosztują reklamy MMS i SMS

Koszt reklamy SMS i MMS zależy od liczby wysłanych wiadomości w ciągu miesiąca. Dla SMS ceny zaczynają się od 6 groszy za wiadomość przy wysyłce powyżej 100 tys. sztuk miesięcznie. Przy wysyłce około 1 000 SMS-ów miesięcznie, cena za jedną wiadomość może wzrosnąć do kilkunastu groszy. Wybór większego pakietu umożliwia uzyskanie niższej ceny za jednostkę.  W przypadku MMS koszt za wysłanie jednej wiadomości wynosi zazwyczaj 30-40 groszy. 

 

Chcesz wykorzystać reklamy MMS i SMS w swojej kampanii? Napisz do nas!

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

 


Cityboard Media z tytułem Google Partner

Google PartnerReklamy Google Ads nie mają dla nas tajemnic. Dowodem jest status Google Partner, który uzyskaliśmy. Google nadaje takie wyróżnienie firmom, które zrealizowały odpowiednią liczbę efektywnych kampanii, a także wyróżniały się jakością świadczonych usług.

Cityboard Media partnerem TikToka

TikTok PartnerEfektem partnerstwa między TikTokiem a Cityboard Media jest możliwość realizowania kampanii reklamowych bez pośredników. Współpraca gwarantuje też możliwość przeprowadzania kampanii na platformach BuzzVideo, TopBuzz, News Republic czy Hello.

Cityboard Media agencją partnerską Meta

Meta PartnerDzięki działaniom naszych ekspertów uzyskaliśmy status agencji partnerskiej Meta (Facebook, Instagram, WhatsApp, Giphy). Wiemy, jak dobrze i efektywnie planować kampanie w środowisku Meta i wykorzystywać to z korzyścią dla klientów.

Cityboard Media partnerem Pinterest Business

Pinterest PartnerNasze doświadczenie w realizowaniu kampanii na Pintereście zaowocowało statusem partnera Pinterest Business. Dzięki temu mamy dostęp do zaawansowanych szkoleń i możemy lepiej planować i realizować kampanie dla naszych klientów.

KONTAKT

Cityboard Media Sp. z o.o.
  ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
  +48 730 222 500
  +48 22 376 99 00
  office@cityboard.pl
  Pn-Pt 9:00-17:00

NEWSLETTER

Newsletter zawierający aktualności, materiały informacyjne, marketingowe oraz handlowe.
newsletter
Zapisz się na nasz newsletter

Cityboard Media Sp. z o.o.

ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
+48 730 222 500
+48 22 376 99 00
office@cityboard.pl