Cele:
- Prezentacja aktualnych promocji
- Wzrost poziomu sprzedaży
- Zwiększenie rozpoznawalności marki
- Wzrost udziału w rynku
- Utrzymanie obecnych i zdobycie nowych klientów
- Informowanie klientów o nowych akcjach promocyjnych i lojalnościowych
- Informowanie potencjalnych klientów o otwarciach nowych sklepów
Założenia kampanii:
- Kampania reklamowa realizowana przez cały rok
- Nośniki zlokalizowane w maksymalnej odległości 1,5 km od sklepów Stokrotka
- Wykorzystanie 12 nośników cityboard 6x3 m
- Layout spójny z innymi materiałami marketingowymi obowiązującymi w sieci
- Kampania wsparta innymi działaniami reklamowymi (prasa własna, emisja spotów radiowych)
Efekty:
- Przychody ze sprzedaży towarów za okres styczeń-sierpień wyniosły 1 522 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2015 roku o 22,9 proc.*
- Kampania zwiększyła rozpoznawalność marki i udziały w rynku
- Informacja o nowych lokalizacjach i akcjach promocyjnych przełożyła się na wzrost sprzedaży
Efektywna komunikacja naszej oferty jest w dużej mierze zasługą współpracy z Cityboard Media - Mirosław Wawryszczuk, Dyrektor Handlowy, Stokrotka Sp. z o. o.
*Dane za: http://biznes.onet.pl/wiadomosci/handel/sprzedaz-stokrotki-wzrosla-o-15-7-proc-w-sierpniu-liczac-rok-do-roku/2rhx7x