Cele:
- Zwycięstwo w wyborach na Śląsku i zdobycie mandatu europosła dla PiS
- Budowa pozycji Bolesława Piechy, jako jednego z liderów PiS
- Dominanta PiS na scenie politycznej w skali lokalnej (Śląsk) i ogólnopolskiej
Założenia kampanii:
- Kampania lokalna realizowana w maju 2014 na terenie Śląska, w miastach: Bielsko-Biała, Gliwice, Katowice, Mikołów, Ruda Śląska
- Wykorzystano 9 cityboardów 6x3 m
- Kampania realizowana także na nośnikach reklamy zewnętrznej firm konkurencyjnych
- Reklama outdoorowa jako komplementarna część kampanii komitetu wyborczego Bolesława Piechy
- Czytelna kreacja eksponująca nazwisko kandydata i numer na liście
Efekty:
- Kampania wygenerowała przez 28 dni imponującą liczbę kontaktów - 3 123 456
- Bolesław Piecha zdobył znaczną liczbę 118 964 głosów w okręgu śląskim i jest to druga pozycja – za Jerzym Buzkiem i przed Januszem Korwinem-Mikke
- Sukces Bolesława Piechy potwierdza wysoką efektywność wielkoformatowej reklamy zewnętrznej w działaniach kampaniach wyborczych
- To w ostatnim czasie już trzecia z kolei kampania wyborcza Bolesława Piechy na Śląsku (do Sejmu RP, do Europarlamentu), w których zawsze wykorzystuje wielkoformatową reklamę zewnętrzną i zwycięża
- Dla komitetów wyborczych jest to podstawowe narzędzie w skutecznym dotarciu do największej liczy potencjalnych wyborców oraz precyzyjnym zaplanowaniu kampanii, z uwzględnieniem konkretnych lokalizacji