Skuteczna reklama wielkoformatowa

pobierz Case Study

Kampania Bolesława Piechy
Kampania Bolesława Piechy

Kampania Bolesława Piechy - kandydata PiS do EUROPARLAMENTU

Kampania Bolesława Piechy

Cele:

  • Zwycięstwo w wyborach na Śląsku i zdobycie mandatu europosła dla PiS
  • Budowa pozycji Bolesława Piechy, jako jednego z liderów PiS
  • Dominanta PiS na scenie politycznej w skali lokalnej (Śląsk) i ogólnopolskiej

 

Założenia kampanii:

  • Kampania lokalna realizowana w maju 2014 na terenie Śląska, w miastach: Bielsko-Biała, Gliwice, Katowice, Mikołów, Ruda Śląska
  • Wykorzystano 9 cityboardów 6x3 m
  • Kampania realizowana także na nośnikach reklamy zewnętrznej firm konkurencyjnych
  • Reklama outdoorowa jako komplementarna część kampanii komitetu wyborczego Bolesława Piechy
  • Czytelna kreacja eksponująca nazwisko kandydata i numer na liście

 

Efekty:

  • Kampania wygenerowała przez 28 dni imponującą liczbę kontaktów - 3 123 456
  • Bolesław Piecha zdobył znaczną liczbę 118 964 głosów w okręgu śląskim i jest to druga pozycja – za Jerzym Buzkiem i przed Januszem Korwinem-Mikke
  • Sukces Bolesława Piechy potwierdza wysoką efektywność wielkoformatowej reklamy zewnętrznej w działaniach kampaniach wyborczych
  • To w ostatnim czasie już trzecia z kolei kampania wyborcza Bolesława Piechy na Śląsku (do Sejmu RP, do Europarlamentu), w których zawsze wykorzystuje wielkoformatową reklamę zewnętrzną i zwycięża
  • Dla komitetów wyborczych jest to podstawowe narzędzie w skutecznym dotarciu do największej liczy potencjalnych wyborców oraz precyzyjnym zaplanowaniu kampanii, z uwzględnieniem konkretnych lokalizacji

Cityboard Media Sp. z o.o.

ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
+48 730 222 500
+48 22 376 99 00
office@cityboard.pl