Factory - zimowa rozprzedaż
 Factory - zimowa rozprzedaż

Factory - zimowa rozprzedaż

Cele:

  • Promocja sezonowej wyprzedaży w outletach Factory w Factory Annopol, Factory Ursus, Factory Wrocław, Factory Kraków i Factory Poznań
  • Zachęcenie do zakupów w Factory
  • Zwiększenie liczby klientów odwiedzających Factory
  • Budowa marki FACTORY – pełna pozytywnej energii, emocji, dynamiczna i namiętna

 

Założenia kampanii:

  • Kampania realizowana w styczniu 2015 w 4 miastach: Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu i Krakowie
  • Akcja promocyjna prowadzona na wielkim formacie z dużym udziałem nośników Cityboard Media – 125 cityboardów 6x3 m
  • Kreacja mocno wyróżniają się zmysłową czerwienią na tle zimowego krajobrazu miasta oraz oryginalnym i prowokującym hasłem ROZPRZEDAŻ

 

Efekty:

  • Kampania wygenerowała w sumie 10 503 108 kontaktów
  • Klient odnotował wzrost odwiedzin w centrach Factory w czasie trwania kampanii w styczniu
  • Zimowe wyprzedaże cieszyły się dużym zainteresowaniem
  • Klient jest przekonany o skuteczności wielkoformatowej reklamy – konsekwentnie promuje akcje wyprzedażowe na cityboardach