Cele:
- Promocja sezonowej wyprzedaży w outletach Factory w Factory Annopol, Factory Ursus, Factory Wrocław, Factory Kraków i Factory Poznań
- Zachęcenie do zakupów w Factory
- Zwiększenie liczby klientów odwiedzających Factory
- Budowa marki FACTORY – pełna pozytywnej energii, emocji, dynamiczna i namiętna
Założenia kampanii:
- Kampania realizowana w styczniu 2015 w 4 miastach: Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu i Krakowie
- Akcja promocyjna prowadzona na wielkim formacie z dużym udziałem nośników Cityboard Media – 125 cityboardów 6x3 m
- Kreacja mocno wyróżniają się zmysłową czerwienią na tle zimowego krajobrazu miasta oraz oryginalnym i prowokującym hasłem ROZPRZEDAŻ
Efekty:
- Kampania wygenerowała w sumie 10 503 108 kontaktów
- Klient odnotował wzrost odwiedzin w centrach Factory w czasie trwania kampanii w styczniu
- Zimowe wyprzedaże cieszyły się dużym zainteresowaniem
- Klient jest przekonany o skuteczności wielkoformatowej reklamy – konsekwentnie promuje akcje wyprzedażowe na cityboardach