Reklama zewnętrzna i Facebook – to się opłaca


Badanie Facebooka pod tytułem „Maximize Reach With Out-of-Home and Facebook Campaigns in EMEA” powstało przy współpracy z firmami Kantar Media i Accenture. Analizy przeprowadzono w Wielkiej Brytanii, Francji i Niemczech w 2018. Badanych zapytano, między innymi, w jaki sposób dowiadują się o nowych produktach spożywczych i napojach? Okazało się, że dla Generacji Z i Milenialsów media społecznościowe i reklama zewnętrzna to podstawowe źródło informacji – ponad dwukrotnie częściej, w porównaniu ze średnią populacji twierdzą,  że platformy społecznościowe pomagają im odkrywać nowe produkty. Jeśli dodamy do tego OOH, to mamy imponujący wynik! Dodatkowo badanie wykazało, że reklamy na Facebooku i na outdoorze mają znacznie większe prawdopodobieństwo dotarcia do tych młodych odbiorców w porównaniu z reklamami telewizyjnymi i reklamami drukowanymi.

Reklama na Facebooku wpływa na decyzje zakupowe

 

Reklama zewnętrzna i Facebook – to się opłaca. Cityboard Media

Źródło danych: Maximize Reach With Out-of-Home and Facebook Campaigns in EMEA

 

Podobne wyniki osiągnięto, gdy zapytano badanych, które z mediów wpływają bezpośrednio na decyzje zakupowe. Największy współczynnik uzyskała reklama na Facebooku i reklama zewnętrzna.

Reklama na Facebooku i outdoorze zwiększa zasięgi

 

Reklama zewnętrzna i Facebook – to się opłaca. Cityboard Media

Źródło danych: Maximize Reach With Out-of-Home and Facebook Campaigns in EMEA

 

Co ciekawe, z raportu wynika, że 70% osób w wieku 18 lat i starszych w Wielkiej Brytanii twierdzi, że co najmniej raz w tygodniu zauważa reklamę OOH, a jej połączenie z Facebookiem zdecydowanie zwiększa zasięgi.

Powołując się na przykłady, Facebook wspomina o wynikach kampanii reklamowej marki Danone, która chciała przekonać nowych klientów do jednego ze swoich jogurtów. Badanie wykazało, że reklamy OOH skutecznie docierały do istniejących nabywców, a Facebook osiągnął najwyższą liczbę nowych klientów. Facebook był także w stanie dotrzeć do młodszych osób, bliższych grupie docelowej marki. Najlepszą synergię osiągnięto łącząc OOH i reklamę na Facebooku. Łączny ich wpływ na zasięg okazał się o 13% bardziej wydajny niż oczekiwano (jako „oczekiwany” rozumiany jest współczynnik efektywności tylko dla OOH i tylko dla Facebooka: 1,11 x 1,20 = 1,33). Jak wynika z analizy, synergia reklam na Facebooku i OOH jest szczególnie skuteczna w zwiększaniu świadomości i zainteresowania nowymi produktami wśród młodszych odbiorców.

Pełny raport pt. „Maximize Reach With Out-of-Home and Facebook Campaigns in EMEA” dostępny jest na stronie Facebooka, w sekcji Business News.

 

 

Potrzebujesz wsparcia w tworzeniu reklam na Facebooka? Chcesz wykorzystać synergię Facebooka i outdooru? Napisz do nas!

 

 


Napisz do nas.

* Pola wymagane

captcha

Informacje na temat przetwarzania przez Cityboard Media Sp. z o. o. danych osobowych przekazanych za pomocą powyższego formularza kontaktowego znajdują się w Polityce Prywatności.


Google Partner

Cityboard Media z tytułem Google Partner

Reklamy Google Ads nie mają dla nas tajemnic. Dowodem jest status Google Partner, który uzyskaliśmy. Google nadaje takie wyróżnienie firmom, które zdobyły certyfikat Google Ads, zrealizowały odpowiednią liczbę efektywnych kampanii, a także wyróżniały się jakością  świadczonych usług.

Wykorzystaj synergię mediów i połącz outdoor z reklamą w internecie

.

Nasza strona używa plików cookies. Korzystając z witryny, zgadzasz się na ich stosowanie. Jak wyłączyć pliki cookies? Czytaj w zakładce Polityka Prywatności.

Cityboard Media Sp. z o.o., 00-640 Warszawa, ul. Mokotowska 1, Regon: 011355200, NIP: 525-10-03-406, Spółka wpisana przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000024971 Wysokość kapitału zakładowego 50 000,00 zł.

© 2019 Cityboard Media. All Rights Reserved.